عکس ، واردکنندگان چینی های نامرغوب می گذارند تویوتا کرولای 600 میلیون تومانی به ایران برسد؟

به گزارش مرجع مقالات، تویوتا از نسخه 2023 کرولا پرده برداشت. این خودرو محبوب ژاپنی در مدل پایه حدود 13 هزار و 700 دلار قیمت دارد و قیمت بالاترین نسخه آن نیز به 20 هزار دلار می رسد. کرولا که از دهه 1970 میلادی ، همیشه مدل های مختلفش از مدل های محبوب در ایران بوده ، همچنان نمونه ای مجذوب کننده برای ورود به ایران است اما این پایه قیمتی برای ورود این خودرو احتمالا به علت مشکلاتی که در فروش خودروهای میان رده گران چینی بازار و نمونه های فراوری خودروسازان معروف می نماید ، سبب می گردد تا یا از لیست واردات خارج گردد یا قیمتی نجومی پیدا کند . گجت نیوز درباره مدل 2023 کرولا نوشته است.

عکس ، واردکنندگان چینی های نامرغوب می گذارند تویوتا کرولای 600 میلیون تومانی به ایران برسد؟

تویوتا کرولا 2023 با توجه به سقف واردات خودرو در ایران می تواند به بازار ایران راه پیدا کند. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

تویوتا کرولا 2023 نسبت به قبل تغییرات جزئی را تجربه نموده است. در واقع علاوه بر تغییراتی اندکی که در جلوپنجره و چراغ ها اعمال شده، در نمای جلوی آن نشان تازه حرف بزرگ C به جای نشان تویوتا خودنمایی می نماید. البته ژاپن از مدتی قبل عرضه این خودرو با نشان ویژه کرولا را شروع نموده است. در نمای عقب این خودرو همچنان لوگو تویوتا به چشم می خورد و طراحان نشان های مربوط به قوای محرکه هیبریدی را نیز در جلو و عقب نصب کردند.

نسل فعلی کرولا برای نخستین بار در سال 2018 روانه بازار شد و تویوتا طی این سال ها با ایجاد تغییراتی توانسته آن را به روز نگه دارد. تویوتا کرولا 2023 به یک پیشرانه 1.8 لیتری هیبریدی مجهز شده و اکنون از موتور برقی ارتقا پیدا نموده نیز بهره می برد. ضمن اینکه تویوتا برای موتورهای 1.5 لیتری و 2 لیتری بنزینی این خودرو نیز اصلاحاتی را در نظر گرفته تا مصرف سوخت آنها بهینه گردد. بعلاوه مشتریان می توانند این خودرو را در رنگ های بدنه تازه نیز سفارش دهند.

تویوتا کرولا 2023 در ژاپن اکنون به جای نمایشگر 8 اینچی قبلی از نمایشگر 10.5 اینچی بهره می برد که می تواند از اپل کارپلی بی سیم نیز پشتیبانی کند. ضمن اینکه امکان سفارش ارتباط وای فای نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است. بعضی از مدل های این خودرو به شکل استاندارد با حسگرهای پارک نیز به فروش خواهند رسید.

سطح امکانات ایمنی کرولا 2023 نیز ارتقا پیدا نموده و اکنون از دستیار رانندگی پرو اکتیو نیز بهره می برد؛ این سیستم مانع نزدیک شدن بیش از حد خودرو به عابران، دوچرخه سواران و سایر خودروهای پارک شده خواهد شد. کرولا 2023 در ژاپن به قابلیت به روزرسانی از راه دور نیز مجهز شده تا مشتریان بعد از خرید این خودرو نیز قابلیت های ایمنی ارتقا پیدا نموده را دریافت نمایند. سیستم ایمنی پیشگیری از تصادف این خودرو نیز قادر به تشخیص خودروهای روبه رویی خواهد بود.

تویوتا کرولا در ژاپن با قیمت 13 هزار و 700 (حدود 420 میلیون تومان) تا 20 هزار و 700 دلار (حدود 600 میلیون تومان) به فروش خواهد رسید. بعلاوه قیمت نسخه استیشن این خودرو با پسوند تورینگ از 14 هزار و 200 تا 21 هزار دلار خواهد بود. مدل هاچ بک این خودرو نیز با نام اسپرت با قیمت 15 هزار دلار تا 20 هزار دلار روانه بازار خواهد شد. از این رو تویوتا کرولا 2023 با توجه به سقف واردات خودرودر ایران می تواند به بازار کشورمان راه پیدا کند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 مهر 1401 بروزرسانی: 14 مهر 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2134

به "عکس ، واردکنندگان چینی های نامرغوب می گذارند تویوتا کرولای 600 میلیون تومانی به ایران برسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، واردکنندگان چینی های نامرغوب می گذارند تویوتا کرولای 600 میلیون تومانی به ایران برسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید