فوق سردکننده های ایرانی فراوری شد

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، یحیی سرخوش مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: اگرچه فوق سردنماینده یا اولترافریزر، نیازمند فناوری های پیشرفته است، اما متخصصان این شرکت دانش بنیان توانسته اند با توانمندی داخلی آن را ایران ساخت نمایند.

فوق سردکننده های ایرانی فراوری شد

وی ادامه داد: استفاده از فناروی به کار رفته در تجهیزات فراوریی به وسیله برندهای شناخته شده جهانی، زمینه ساز فراوری محصول دانش بنیان سطح یک اولترا فریزر منفی 86 درجه سانتیگراد است. دستگاه اولترا فریزر آزمایشگاهی منفی 86 درجه سانتیگراد یا دیپ فریزر برای نگهداری نمونه های تحقیقاتی و آزمایشگاهی در پژوهشکده های تحقیقات ژنتیک، بیولوژیک، بیوتکنولوژی و آزمایشگاه های تحقیقاتی صنایع پزشکی، کشاورزی، غذایی و دارویی کاربرد دارد.

وی گفت: این محصول تازه با بهره گیری از سیستم ارتقا یافته سرمایش مخصوص توانایی رسیدن و عملکرد در دمای واقعی منفی 86 درجه سانتیگراد و پایداری در آن دما برخوردار است.

به گفته سرخوش، طراحی سیستم سرمایشی به گونه ای است که در یک سیستم سرمایشی، شرایط برای رسیدن به این دما فراهم می گردد، در ضمن بدنه و عایق بندی دستگاه به گونه ای است که کمترین اتلاف دمایی و انرژی ممکن را فراهم نموده است.

مدیر عامل شرکت گفت: حجم فراوری این محصول با شرایط فعلی 50 دستگاه در سال است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1774

به "فوق سردکننده های ایرانی فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوق سردکننده های ایرانی فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید