احتیاج 2 میلیاردی سرمایه گذاری خطرپذیر برای استارتاپ ها

به گزارش مرجع مقالات، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه برگزاری دوشنبه های استارتاپی منجر به سرمایه گذاری های خوبی در حوزه های مختلف فناوری شده است، گفت: به زودی اخبار خوبی را در زمینه سرمایه گذاری حوزه سلامت دیجیتال اعلام خواهیم کرد.

احتیاج 2 میلیاردی سرمایه گذاری خطرپذیر برای استارتاپ ها

به گزارش خبرگزاری مالی ایران، دکتر سیاوش ملکی فر امروز در رویداد آنلاین دوشنبه های استارتاپی؛ حوزه کشاورزی با بیان اینکه شیوع کرونا ویروس امکان ارتباط با همه استارتاپ ها، پژوهشگران و فناوران سراسر کشور را برای ما فراهم کرد، ابراز امیدواری کرد که صندوق نوآوری و شکوفایی بیش از پیش به این فناوران خدمت رسانی کند.

وی با اشاره به برگزاری پنجمین رویداد دوشنبه های استارتاپی در حوزه کشاورزی، خاطر نشان کرد: یکی از سوالاتی که همیشه از ما می گردد، این است که آیا با برگزاری این رویدادها امکان جذب سرمایه برای استارتاپ ها فراهم شده است و پاسخ ما به آنها این است که این سرمایه گذاری ها اجرا شده است.

ملکی فر جذب سرمایه در استارتاپ ها را نیازمند زمان و فرصت دانست و اظهار کرد: بر اساس برآوردهای اجرا شده، استارتاپ ها نیازمند 1.5 تا 2 میلیارد تومان سرمایه گذاری خطر پذیر هستند که تحقق آن نیازمند گفت وگو میان سرمایه گذاران و سرمایه پذیران و ایجاد ادبیات مشترک میان آنها است.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به برگزاری اولین رویداد دوشنبه های استارتاپی در حوزه سلامت دیجیتال، یادآور شد: نتایج مثبتی در زمینه سرمایه گذاری در این حوزه اتفاق افتاده است که به زودی اخبار نویدبخشی را اعلام خواهیم کرد.

وی کشاورزی را حوزه کلیدی برای کشور دانست و ادامه داد: در هفته گذشته با برگزاری رویداد به هم رسانی کشاورزی، نیازمندی های این حوزه را برای شرکت ها و استارتاپ ها معرفی کردیم و کارگزاران صندوق نوآوری پیگیر نتایج این رویداد هستند.

وی با بیان اینکه از 5200 شرکت دانش بنیان موجود در کشور، 500 شرکت(10 درصد شرکت های دانش بنیان) با برچسب کشاورزی فعالیت دارند، اظهار امیدواری کرد: برگزاری این رویداد و حضور صندوق نوآوری، منجر به تزریق فناوری در حوزه نسبتا سنتی کشاورزی گردد./ایسنا

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1139

به "احتیاج 2 میلیاردی سرمایه گذاری خطرپذیر برای استارتاپ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتیاج 2 میلیاردی سرمایه گذاری خطرپذیر برای استارتاپ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید