لیگ جهانی کاراته وان پاریس، تلاش پورشیب در جدول شانس مجدد و حذف گنج زاده و عرب در گام نخست

به گزارش مرجع مقالات، در ادامه مسابقات لیگ جهانی کاراته وان پاریس، سجاد گنج زاده، هادی عرب و ذبیح الله پورشیب در دور نخست مغلوب رقبای خود شدند، اما با توجه به حضور حریف پورشیب در دیدار نهایی، او به جدول شانس مجدد راه یافت.

لیگ جهانی کاراته وان پاریس، تلاش پورشیب در جدول شانس مجدد و حذف گنج زاده و عرب در گام نخست

به گزارش خبرنگاران، روز دوم از نخستین مرحله رقابت های لیگ جهانی کاراته وان در سال 2020 از ظهر امروز (شنبه) در سالن پیردوکوبرتن شهر پاریس پیگیری شد و ذبیح الله پورشیب، هادی عرب و سجاد گنج زاده در دور نخست مقابل رقبای خود شکست خوردند.

در رقابت های وزن 84- کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب در دور نخست با نتیجه 7 بر 3 مغلوب احمد محمد رامادان از مصر شد، اما با توجه به حضور کاراته کا مصری در دیدار نهایی، کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان به جدول شانس مجدد راه یافت.

همچنین در وزن 84+ کیلوگرم، سجاد گنج زاده در دیدار نخست مقابل برایان ایر از آمریکا هانسوکو شد تا با نتیجه 8 بر صفر مغلوب حریف خود شود. با شکست کاراته کا آمریکایی در دور بعد نماینده کشورمان نیز از دور مسابقات کنار رفت.

در همین وزن هادی عرب در دور اول با نتیجه 2 بر یک مغلوب ایوان لپیک از بوسنی شد. با توجه به حذف نماینده بوسنی در ادامه مسابقات، هادی عرب نیز از راهیابی به جدول شانس مجدد بازماند.

صالح اباذری دیگر نماینده کشورمان نیز در وزن 84+ کیلوگرم کار خود را با برتری 2 بر صفر مقابل لوکا کاستا از بلژیک آغاز کرد. او در ادامه مسابقات تا ساعات دیگری در دور دوم به میدان خواهد رفت.

در ادامه این مسابقات و از ساعاتی دیگر حمیده عباسعلی به روی تاتامی خواهد رفت.

رقابت های لیگ جهانی کاراته وان پاریس با حضور 703 کاراته کا از 92 کشور به مدت سه روز در پاریس فرانسه برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 695

به "لیگ جهانی کاراته وان پاریس، تلاش پورشیب در جدول شانس مجدد و حذف گنج زاده و عرب در گام نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ جهانی کاراته وان پاریس، تلاش پورشیب در جدول شانس مجدد و حذف گنج زاده و عرب در گام نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید