معرفی اسکله تفریحی اهواز از مکان های توریستی

به گزارش مرجع مقالات، معرفی اسکله تفریحی اهواز از مکان های توریستی

از مهمترین مکان های گردشگری و توریستی در جنوب کشور اسکله تفریحی اهواز می باشد که امکان قایق سواری را برای مسافران فراهم نموده است. اگر اهل گردش و گشت و گذار در این منطقه هستید توصیه می کنیم که با خودروی شخصی به آن مراجعه کنید چرا که پارکینگ در این منطقه در نظر گرفته شده است.

معرفی اسکله تفریحی اهواز از مکان های توریستی

اسکله تفریحی اهواز در شرق کارون

از مکان های توریستی و تفریحی که در جنوب کشور بسیار مورد استقبال توریستان و توریست های داخلی و خارجی قرار گرفته است اسکله تفریحی اهواز می باشد که دارای ظرفیت مناسبی جهت جذب توریست می باشد. از مهمترین ویژگی های این اسکله تفریحی امکان قایق سواری و همچنین جت اسکی می باشد که عزیزان می توانند از این تفریحات دریایی در کنار این رودخانه بسیار شناخته شده بهره مند شوند.

اسکله قایقرانی اهواز که در قسمت شرقی رودخانه کارون تاسیس شده برای ایجاد نشاط و شادی جهت جذب بیشتر توریست از نقاط مختلف کشور بنا شده است.

این اسکله از طریق استاندارد خوزستان و تلاش های وی احداث و بودجه قابل توجهی برای راه اندازی آن در نظر گرفته شده است. در سفر به منطقه جنوبی کشور خبرنگاران توصیه می کند که اسکله را برای گردش و تفریح خود و خانواده انتخاب کنید. در رابطه با این اسکله توضیحات دیگری نیز وجود دارد که در بخش های بعدی به آن خواهیم پرداخت.

موقعیت مکانی اسکله تفریحی اهواز

اسکله که در شرق کارون تاسیس شده است دارای موقعیت مکانی و جغرافیایی ایده آلی می باشد. طبق گفته های مدیر عامل سازمان عمران ساحل کارون این اسکله برای جذب بیشتر توریست و توریست تاسیس شده است تا قطب توریسم در این منطقه رونق بیشتری یابد و در نتیجه اقتصاد کشور اهواز تحت تاثیر قرار گیرد. در رابطه با موقعیت مکانی این اسکله می توان عنوان کرد که در اطراف آن امکانات و خدمات مختلفی نیز در نظر گرفته شده است.

تفریحات مختلفی نیز مد نظر مسئولین برای تاثیرات مثبت منطقه جهت جذب مسافران بیشتر به اهواز در نظر گرفته شده اند. نکته مهم در رابطه با موقعیت مکانی اسکله تفریحی شهر اهواز این است که با توجه به منطقه ها توریستی دیگر اهواز این قسمت از رودخانه کارون بیشتر مورد توجه مسافران قرار گیرد. در ادامه در رابطه به اشتغال زایی اسکله تفریحی بیشتر خواهیم پرداخت.

اشتغال زایی اسکله

در زمان احداث اسکله تفریحی اهواز مسئولین به برنامه های مختلفی توجه داشتند که یکی از مهمترین آنها ایجاد اشتغال در این منطقه توریستی و توریستی برای جوانان و افراد جویای کار می باشد. با این برنامه بسیاری از افراد که در پی یک شغل مناسب و درآمدزا هستند می توانند از امکاناتی که در این منطقه در نظر گرفته شده برخوردار شوند.

جالب است بدانید که در اسکله قایقرانی اهواز برای 400 نفر شغل در نظر گرفته شده است و این افراد می توانند از ظرفیت پارکینگ به تعداد 200 نفر نیز برای اشتغال خود برخوردار شوند. با این مهم بسیاری از افراد می توانند درآمد خوبی از این اسکله تفریحی و توریستی داشته باشند.

قایق های اسکله تفریحی اهواز

اسکله برای قایق سواری و همچنین جت اسکی گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود و بر اساس این دو مورد مسئولین قبل از احداث آن به ظرفیت اسکله تفریحی توجه کافی نموده اند. جالب است بدانید که تعداد مناسبی از قایق های ماهیگیری و توریستی در اسکله در نظر گرفته شده است که تعداد آن به 50 قایق می رسد.

البته یادآور شویم که دیگر اسکله های قایقرانی در شهر اهواز نیز بر اساس مقدار ظرفیت می توانند توریستان و توریست های مختلفی را برای این مدل از تفریحات دریایی به سمت خود جذب نمایند. اسکله تفریحی با ظرفیت مناسبی که جهت قایق سواری و قایقرانی دارد می تواند یک فرصت ایده آل برای کسانی محسوب شود که به این تفریح علاقه مند هستند.

امکانات رفاهی اسکله

از مهمترین ویژگی های اسکله تفریحی اهواز امکانات و خدمات رفاهی است که می توان به آنها اشاره داشت. برای سرو غذا های مختلف محلی می توانید به رستوران و کافه های اطراف این اسکله مراجعه نمایید. سرویس های بهداشتی مختلفی نیز در اطراف این اسکله برای رفاه حال مسافران و توریستان تاسیس شده است.

جالب است بدانید که برای پارک خودروهای شخصی شما نیز پارکینگ های مختلفی در این مجموعه در نظر گرفته شده که با مراجعه به آن می توانید از امکانات رفاهی این منطقه نیز بهره مند شوید. در رابطه با امکانات رفاهی که در این منطقه در نظر گرفته شده است می توانید نظرات خود را اعلام کنید.

جهت بازدید برترین خدمات خبرنگاران به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

  • تور بانکوک
  • تور گرجستان
منبع: دلتابان
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1901

به "معرفی اسکله تفریحی اهواز از مکان های توریستی" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی اسکله تفریحی اهواز از مکان های توریستی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اسکله تفریحی اهواز از مکان های توریستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید