مقاله: آیا نصب پارکت روی سرامیک امکان پذیر است؟

به گزارش مرجع مقالات، به طور قطع جواب این سوال مثبت است و این امکان وجود دارد که بتوانید پارکت را روی سرامیک فعلیتان نصب کنید بدون اینکه نیاز باشد، سرامیک ها را بکنید. اتفاقا این روش بسیار مقرون به صرفه است، زیرا شما دیگر وقت، انرژی و هزینه ای صرف درآوردن سرامیک ها نمی کنید.

مقاله: آیا نصب پارکت روی سرامیک امکان پذیر است؟

در بازسازی منزل به شیوه سنتی با خرید موکت در رنگ ها و طرح های متنوع سعی در زیبا سازی فضای کف سالن می شد امری که هنوز برای دکوراسیون اتاق خواب رایج است. اما امروز برای زیبایی هر چه بیشتر فضای سالن و پذیرایی از انواع پارکت استفاده می شود. اما نحوه نصب پارکت روی سرامیک به چه صورت است؟ اگر می خواهید نمای جدید و زیبایی به خانه بدهید و از شر سرامیک کف راحت شوید، جواب این سوال به کارتان می آید. در این مطلب می خواهیم راجع به کف پوش پارکت و اینکه چه مزایایی دارد صحبت کنیم و به این سوال جواب بدهیم که آیا امکان نصب پارکت روی سرامیک های قبلی کف امکان دارد یا نه؟ اگر امکان دارد نحوه نصب پارکت روی سرامیک به چه صورت است و به چه متریالی نیاز است؟

البته توجه داشته باشید که زیر محل نصب پارکت ها هموار باشد و بنابراین باید سطح ناهموار را زیرسازی کرده و اطمینان پیدا کنید که سطح زیر پارکت ها صاف است، چرا که در غیر این صورت به پارکت ها آسیب وارد شده و شما هنگام راه رفتن روی پارکت ها صدای جیر جیر می شنوید. برای شکستگی های کوچک سرامیک از اپوکسی استفاده کنید و رفع شکستگی های بزرگ را به دست متخصص بسپارید تا به آن ها رسیدگی کند و اطمینان پیدا کنید که سطح زیرین پارکت کاملا صاف و هموار شده است.

منبع مقاله: آیا نصب پارکت روی سرامیک امکان پذیر است؟

انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1221

به "مقاله: آیا نصب پارکت روی سرامیک امکان پذیر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آیا نصب پارکت روی سرامیک امکان پذیر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید