مهاجم آرژانتینی یوونتوس بالاخره به ایتالیا بازگشت

به گزارش مرجع مقالات، گونسالو ایگواین خاتمه پس از گذراندن تقریبا دو ماه در سرزمین مادری اش آرژانتین به ایتالیا بازگشت.

مهاجم آرژانتینی یوونتوس بالاخره به ایتالیا بازگشت

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با آغاز دوران قرنطینه، بعضی بازیکنان یوونتوس از جمله گونسالو ایگواین به کشورشان سفر نموده و این مدت را آنجا سپری کردند. حالا و با صدور مجوز برگزاری تمرینات توسط دولت ایتالیا، گونسالو ایگواین نیز بعد از حدود دو ماه دوباره به ایتالیا سفر نموده است.

مادر این مهاجم 32 ساله با بیماری سرطان مبارزه می نماید و به همین دلیل گونسالو ایگواین دیرتر از دیگر بازیکنان به تمرینات یوونتوس ملحق می گردد. این بازیکن امروز به ایتالیا بازگشت و بلافاصله راهی قرنطینه شد تا در صورت عدم ابتلا به ویروس کرونا در آزمایش دو هفنه دیگر، قادر به شرکت در تمرینات یوونتوس باشد.

البته به نظر می رسد این آخرین هفته های حضور گونسالو ایگواین در اردوی بیانکونری باشد. یوونتوس به شدت به دنبال خرید یک مهاجم نوک جدید در تابستان سال جاری بوده و اخبار حاکی از جدایی مهاجم آرژانتینی از یووه در فصل جابجایی تابستانی است. ممکن است گونسالو ایگواین بعد از 13 سال حضور در سطح اول اروپا، برای ادامه دوران ورزشی اش در فصل بعد راهی آرژانتین گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 971

به "مهاجم آرژانتینی یوونتوس بالاخره به ایتالیا بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم آرژانتینی یوونتوس بالاخره به ایتالیا بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید