موزه مشاغل تبریز به طور رسمی آغاز به کار کرد

به گزارش مرجع مقالات، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، موزه مشاغل تبریز به طور رسمی آغاز به کار کرد.

موزه مشاغل تبریز به طور رسمی آغاز به کار کرد

موزه مشاغل تبریز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، شهردار و اعضای شورای شهر تبریز بطور رسمی شروع بکار کرد.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در این مراسم گفت: یکی از کارکردهای اصلی مدیریت شهری، بروز رفتارها در حوزه فرهنگی و تاریخی است. در شهری زندگی می کنیم که فرهنگ و تاریخ آن بسیار بزرگ و عمیق است و عظمت تاریخ موزه های موجود در شهر به یدک می کشند.

شهردار تبریز گفت: موزه های موجود در شهر تبریز بیانگر عظمت تاریخ است و شهرداری ورود در این حوزه را یکی از وظایف خود می پندارد، چنانچه یکی از موضوعاتی که در روزهای نخستین مدیریت با آن روبرو شدیم، مسائل و مسائل موجود در موزه مشاغل بود که منجر به غفلت در این موزه شده بود.

او اضافه کرد: اما با کوشش اعضای شورای تبریز و پیگیری آنها، شاهد بر شروع رسمی دو موزه اصلی شهر هستیم که دربرگیرنده مفاخر و ارزش های شهر است و علاوه بر آن، جاذبه های تاریخی تبریز شهر اولین ها را معرفی می نماید.

هوشیار گفت: جامعه هنری و افرادی که دلسوز تاریخ شهر تبریز بودند دست به دست هم دادند تا این موزه در خدمت مردم تبریز، ایران و جهان باشد تا با تاریخ، عظمت و شکوه تبریز بیشتر آشنا شوند. امیدواریم این همدلی ادامه یابد تا بتوانیم قدم های بعدی را استوارتر و محکم تر برداریم.

منبع: همگردی
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2094

به "موزه مشاغل تبریز به طور رسمی آغاز به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه مشاغل تبریز به طور رسمی آغاز به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید