نصف کارمندان تهرانی باید دورکاری کنند، حضور 50 درصدی کارمندان عادی ادارات از فردا

به گزارش مرجع مقالات، خبرگزاری خبرنگاران- معاون استاندار تهران گفت: اکنون تهران در وضع نارنجی واقع شده است و از فردا، اول خرداد کارمندان و کارکنان ادارات سطح پایتخت در مشاغل عادی با 50 درصد ظرفیت باید فعال باشند.

نصف کارمندان تهرانی باید دورکاری کنند، حضور 50 درصدی کارمندان عادی ادارات از فردا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، غلامرضا عباس پاشا گفت: طبق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور که برای حضور کارمندان در ادارات و دستگاه های سراسر کشور در مناطق با شرایط قرمز، نارنجی و زرد تعریف و اعمال شده است، حضور کارکنان و کارمندان ادارات در شرایط نارنجی 50 درصد است. اکنون با توجه به شرایط شهر تهران که نارنجی است از فردا متناسب با آن شرایط دورکاری اعمال می شود.

وی گفت: بنابراین از فردا ادارات سطح پایتخت با مشاغل حساس و اضطرای حداقل با 70 درصد ظرفیت فعالیت می کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران افزود: البته افرادی که بیماری زمینه ای دارند در بحث دوری کاری 50 درصد کارکنان و کارمندان ادارت دستگاه ها در اولویت قرار دارند.

وی گفت: استفاده از ظرفیت کارمندان در دیگر شهرستان های استان تهران نیز براساس شرایط هشدار، قرمز، نارنجی و زرد متفاوت است که متناسب با آن شرایط، دورکاری شان اعمال می شود.

عباس پاشا افزود: ساعت کار کارمندان در شریط کرونا مطابق با دستورالعمل جدید ستاد مقابله با ویروس کرونا همانند قبل از ساعت (7:30) دقیقه صبح تا (14:30) بعدازظهر است.

وی همکاری کارمندان ادارات در رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: براساس بررسی های صورت گرفته 73 درصد از دستگاه ها و نهاد های دولتی شیوه نامه های بهداشتی را رعایت می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران بر رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی فردی در ادارات مانند استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1641

به "نصف کارمندان تهرانی باید دورکاری کنند، حضور 50 درصدی کارمندان عادی ادارات از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصف کارمندان تهرانی باید دورکاری کنند، حضور 50 درصدی کارمندان عادی ادارات از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید