اسرار جسد مردی که در محوطه دانشگاه کشف شده است

به گزارش مرجع مقالات، پیدا شدن جسد مردی در محوطه یکی از دانشگاه های تهران که 30 روز از مرگش می گذرد، تیم جنایی را با یک معمای پیچیده روبه رو نموده است.

اسرار جسد مردی که در محوطه دانشگاه کشف شده است

خبرنگاران، گروه سرنخ:ساعت 8 صبح دیروز به قاضی وحید ناصری بازپرس جنایی تهران خبر رسید که جسد مردی جوان در محوطه یکی از دانشگاه های تهران پیدا شده است. دقایقی از اعلام این گزارش می گذشت که تیم جنایی در محل حادثه حضور یافت و با جسد مردی جوان روبرو شده که دچار فساد نعشی شده بود.

آنالیز ها حکایت از این داشت که حدود 30 روز از مرگ مرد جوان می گذرد اما علت اصلی مرگ به درستی تعیین نبود. نکته عجیب ماجرا این بود که مرد جان باخته نه دانشجوی دانشگاه بود و نه از کارکنان آنجا.

جسد در ساختمان نیمه کاره ای که در محوطه دانشگاه در حال ساخت بود ، به وسیله یکی از کارکنان دانشگاه پیدا شده بود. آنطور که کارمند دانشگاه می گفت، صبح روز شنبه در حال عبور از کنار ساختمانی بود که نیمه ساخت رها شده بود. او ناگهان چشمش به جسد افتاده و ماموران حراست دانشگاه را خبر نموده بود.

از سوی دیگر تیم آنالیز صحنه جرم و پزشکی قانونی که در محل حادثه حضور داشتند عنوان کردند که احتمالا مرد جوان به علت سقوط از ارتفاع جان باخته است.

با این وجود بازپرس جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد تا علت اصلی مرگ تعیین گردد. از سوی دیگر تحقیقات کارآگاهان جنایی آغاز شده تا با آنالیز تصاویردوربین مداربسته در اطراف دانشگاه و آنالیز افراد گمشده، اسرار این حادثه مرموز را رازگشایی نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 شهریور 1402 بروزرسانی: 12 شهریور 1402 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2273

به "اسرار جسد مردی که در محوطه دانشگاه کشف شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسرار جسد مردی که در محوطه دانشگاه کشف شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید