پایتخت هند به روی مسافران باز می گردد

به گزارش مرجع مقالات، سروزیر ایالت مرکزی دهلی بیان کرد: از فردا مسیرهای مواصلاتی به سمت پایتخت هند باز خواهند شد ولی هتل ها همچنان بسته می ماند.

پایتخت هند به روی مسافران باز می گردد

بهترین تجربه سفر را با bestcanadatours.com تجربه کنید و با مجری مستقیم بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به نقل از ایندیا تودی، آرویند کجریوال سروزیر ایالت دهلی از کاهش تدابیر بهداشتی در پایتخت هند اطلاع داد.

همزمان با افزایش افسار گسیخته تعداد بیماران کرونایی در هند که باعث شده این کشور به رتبه ششم خطرناک ترین کشورهای دنیا برسد کجریوال گفت: از فردا تام مرزهای ایالت دهلی به سوی مسافران باز خواهد شد.

وی توضیح داد: باز شدن مرزها به معنای شروع مجدد فعالیت هتل ها در دهلی نو نخواهد بود و هتل های این شهر همچنان بسته خواهند ماند.

آرویند کجریوال اضافه نمود: اگر افرادی از شهرهای دیگر برای درمان به دهلی بیایند می توانند در بیمارستان های دولتی بستری شوند.

وی اضافه نمود: البته بعضی دیگر از بیمارستان ها فقط برای پذیرش بیمارانی فعال هستند که اهل ایالت دهلی باشند.

سروزیر ایالت دهلی ضمن انتقاد از تصمیمات اتخاذ شده توسط دولت گفت: اگر اجازه دهیم بیماران غیر بومی در بیمارستان ها پذیرش شوند ظرف 3 روز دیگر جایی برای پذیرش بیمارهای جدید وجود نخواهد و تا 3 هفته آینده حداقل به 15 هزار تخت نیاز پیدا می کنیم.

کجریوال گفت: با توجه به مسائل مالی که کرونا به وجود آورد بازارها و دیگر اماکن عمومی نیز در دهلی بازگشایی می شوند ولی امیدواریم مردم تدابیر بهداشتی را جدی بگیرند و از گسترش بیشتر کرونا جلوگیری به عمل آورند.

لازم به ذکر است بازشدن اماکن عمومی و شروع مجدد فعالیت های آنها تصمیمی است که دولت هند اتخاذ نموده و از فردا در مناطق مختلف این کشور اجرا خواهد شد.

ویروس کرونا تا به امروز 247 هزار و 195 نفر را در هند مبتلا نموده و 6950 نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1036

به "پایتخت هند به روی مسافران باز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایتخت هند به روی مسافران باز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید