پرسپولیس ضعیف ترین نمایش نیم فصل اول را مقابل پدیده داشت

به گزارش مرجع مقالات، تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است به رغم نمایش ضعیف این تیم مقابل پدیده در هفته چهاردهم لیگ برتر، همچنان شاگردان یحیی گل محمدی شانس قهرمانی در این فصل لیگ برتر هستند و می توانند برای ششمین بار متوالی جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

پرسپولیس ضعیف ترین نمایش نیم فصل اول را مقابل پدیده داشت

مرتضی فنونی زاده در گفت وگو با پانا درباره توقف پرسپولیس مقابل تیم ته جدولی پدیده در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: بازی خوبی را از سمت هیچ کدام از دو تیم ندیدیم، به ویژه پرسپولیس که عملکرد خوبی نداشت و نتوانست از تیم ته جدولی 3 امتیاز را بگیرد و سه امتیاز مهم را از دست داد. این اصلا خوب نیست که پرسپولیس مقابل تیم مدعی سپاهان با برد از زمین خارج می گردد ولی مقابل تیم هایی مانند پدیده و طرفدار خیلی راحت امتیاز از دست می دهد.

وی ادامه داد: پدیده طرح و برنامه مشخصی برای این بازی نداشت و آمده بود و فوتبال تاکتیکی را هم از این تیم ندیدیم در مقابل پرسپولیس هم هر چند در نیمه اول حملاتی داشت اما نیمه دوم فوتبال ضعیفی از تیم یحیی گل محمدی دیدیم، می توانم بگویم این ضعیف ترین بازی پرسپولیس در این فصل لیگ برتر بود. نکته دیگر این است که چرا تیمی که قهرمان فوتبال ایران است و برای قهرمانی کوشش می نماید، مقابل تیم ته جدولی با یک مهاجم وارد زمین می گردد؟ تیم بازی را با چهار مدافع آغاز نموده اما زمانی که نیمه را با تساوی به رختکن رفته باید دو مهاجم در زمین حضور داشتند، در همین خط دفاع چهار نفره هم غیبت سید جلال حسینی کاملا احساس می شد و دیدیدم که پرسپولیس خیلی راحت روی ضربه ایستگاهی گل خورد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم در فصل جاری لیگ برتر گفت: درست است که پرسپولیس مقابل تیم ته جدولی پدیده اصلا نمایش خوبی نداشت و روز بدی را پشت سر گذاشت اما تا به اینجای کار فرایند امتیازگیری تیم خوب بوده است و امید زیادی به ششمین قهرمانی متوالی داریم. البته به شرط اینکه بازیکنان پرسپولیس قدر موقعیت ها را بدانند و مانند بازی با پدیده و یا پیش از این ملاقات با طرفدار، امتیاز راحت از دست ندهند.

وی در ادامه درباه تقابل پرسپولیس و فجرسپاسی در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: فجر سپاسی یکی از تیم های قدیمی فوتبال ایران است اما در این فصل ضعف گلزنی در این تیم دیده می گردد. پرسپولیس بعد از تساوی با پدیده باید این بازی را با 3 امتیاز تمام کند و برای رسیدن به این هدف گل زودهنگام خیلی تاثیرگذار است. اگر در ابتدای بازی فشار روی دروازه حریف باشد و تیم بتواند گل بزند کار راحت تر خواهد شد. البته فجر هم تیمی نیست که دست و پا بسته باشد و بازیکنان این تیم برای نشان دادن خودشان مقابل قهرمان فوتبال ایران انگیزه بالایی دارند.

فنونی زاده در سرانجام درباره حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا گفت: ناکارآمدی مسئولان فوتبال ایران باعث شده تا پرسپولیس و استقلال که سهمیه گرفته بودند نتوانند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند. فقط خدا کند با این حذف و عدم ناکارآمدی به تیم ملی ضرر نرسد و کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا حکمی علیه مجموعه فوتبال ایران صادر نکنند. این دو باشگاه باید خصوصی شوند، تا زمانی که خصوصی سازی نباشد این مسائل ادامه خواهد داشت و هر بار دردسری نو در راه است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1965

به "پرسپولیس ضعیف ترین نمایش نیم فصل اول را مقابل پدیده داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس ضعیف ترین نمایش نیم فصل اول را مقابل پدیده داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید