پیکان 1 - 1 سپاهان، زردپوشان صدر را از دست دادند

به گزارش مرجع مقالات، با این نتیجه طلایی پوشان دو امتیاز مهم را از دست دادند و با 53 امتیاز از یک بازی بیشتر با یک امتیاز کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم باقی ماندند.

پیکان 1 - 1 سپاهان، زردپوشان صدر را از دست دادند

سپاهان در ورزشگاه شهدای شهر قدس مقابل پیکان متوقف شد تا با وجود یک بازی بیشتر امکان رسیدن به پرسپولیس در صدر جدول را از دست بدهد.

به گزارش ایرنا، تیم های پیکان تهران و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 19:50 دقیقه در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که در انتها این دیدار جنجالی و پرحاشیه با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

ابتدا این تیم میزبان بود که به گل دست پیدا کرد. تیم مرکز نشین از روی یک ضدحمله 27 توپ را وارد دروازه سپاهان کرد. زننده این گل علیرضا کوشکی بود و اشتباه پیام نیازمند هم می توانست واکنش بهتری داشته باشد.

بعد از این گل، سپاهان برای جبران پیش کشید و پیش از سوت انتها نیمه اول به گل رسید. در دقیقه 37 ارسال احسان حاج صفی از روی یک ضربه ایستگاهی از سمت راست در حالی وارد دروازه شد که محمدرضا خلعتبری و گئورگی ولسیانی در موقعیت مشکوک به آفساید به صورت مستقیم و غیر مستقیم روی توپ و مسیرش تاثیرگذار بودند اما میثم حیدری داور مسابقه با مشورت کمکش تصمیم گرفت تا این گل را تایید کند و نتیجه برابر شود. بازیکنان و کادر فنی پیکان اعتراض بسیار شدیدی را نسبت به این گل داشتند.

با این نتیجه طلایی پوشان دو امتیاز مهم را از دست دادند و با 53 امتیاز از یک بازی بیشتر با یک امتیاز کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم باقی ماندند. پیکان هم 35 امتیازی شد و فعلا در رده هشتم جدول رده بندی باقی ماند. مهدی تارتار با این تساوی به تیم محبوبش پرسپولیس کمک بسیار ویژه ای کرد.

بازی به دلیل قطع برق با یک دقیقه تاخیر شروع شد و نکته عجیب ماجرا گیر کردن علی خسروی، ناظر بازی در آسانسور پیش از شروع مسابقه بود. بین نیمه هم مهدی تارتار، سرمربی پیکان و محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان، به دلیل مشکلاتی که در رختکن به وجود آمده بود تیمشان را در زمین نگه داشتند و داخل چمن نکات لازم را به شاگردانشان متذکر شدند.

ترکیب پیکان: علیرضا رضایی، امیر حسین رنگرز جدی، نادر محمدی، محمد خدابنده لو(آرش قادری)، علیرضا کوشکی(محمدامین درویشی)، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، آرمان قاسمی، امیر روستایی(رضا حبیب زاده)، سامان فلاح، مجید عیدی

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، گئورگی گولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی فر، امید نورافکن، جلال علی محمدی، یاسین سلمانی، سروش رفیعی(روح الله باقری)، احسان حاج صفی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده(کی روش استنلی)

منبع: عصر ایران
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1710

به "پیکان 1 - 1 سپاهان، زردپوشان صدر را از دست دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکان 1 - 1 سپاهان، زردپوشان صدر را از دست دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید