چهار سکانس از یک تراژدی

به گزارش مرجع مقالات، نشت گاز و انفجار آن در سوئیت 40 متری در یک باغ در حوالی اسلامشهر، مرگ تلخ شش مرد جوان را رقم زد.

چهار سکانس از یک تراژدی

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از روزنامه خبرنگاران، تیم جنایی اسلامشهر تحقیقات درباره علت این حادثه را شروع نموده است.

سکانس اول؛ انفجار و آتش

سه برادر همراه خواهرزاده شان و دو دوست خود چهارشنبه شب راهی باغ در محله صفا در حوالی اتوبان آزادگان شدند. باغ متعلق به یکی از برادرها به نام احمد بود. تا صبح همه چیز خوب و طبق برنامه شش پسر جوان پیش رفت، اما عقربه های ساعت که به 9 و 30 دقیقه صبح رسید، انفجاری در خانه و شعله های آتش خبر از حادثه ای تلخ داشت. شعله های آتش راه های خروجی سوئیت 40 متری خانه را بسته بود. هر کدام سعی کردند، جای امنی پیدا نمایند و خود را نجات دهند.

سکانس دوم ؛ کوشش برای مهار آتش

یکی از اهالی با دیدن دود و آتش که از باغ به آسمان زبانه می کشید، با آتش نشانی تماس گرفت و درخواست یاری کرد.

به گفته سخنگوی آتش نشانی تهران، این آتش سوزی ساعت 9 و 47 دقیقه صبح پنجشنبه به آتش نشانی تهران گزارش شد و سریع آتش نشانان راهی محل مشاهده دود شدند.

جلال ملکی به خبرنگار جام جم گفت: دود در محله صفا دیده شده بود. در این منطقه باغ های کشاورزی است. آتش سوزی هم در باغی حدود 350 متری اتفاق افتاده بود. در این باغ سوئیتی 40 متری شامل دو اتاق و سرویس بهداشتی ساخته شده بود که این بخش آتش گرفته بود.

سکانس سوم؛ اجساد سوخته

آتش نشانان که نمی دانستند زمان انفجار شش نفر داخل سوئیت بودند به مهار آتش پرداخته و بعد از خاموش کردن شعله های آتش با ورود به داخل سوئیت با صحنه ای هولناک رو به رو شدند. همکارانم در آتش نشانی، ابتدا با جسد دو مرد که در اتاق ها افتاده بودند رو به رو شدند. آنها دچار سوختگی شدید شده بودند. در ادامه در بخشی از سوئیت جسد چهار مرد دیگر را پیدا کردند که سوختگی آنها کمتر بود.

پیکر شش مرد به بیرون از سوئیت منتقل شد که بعد از معاینه آنها از سوی امدادگران اورژانس مرگ آنها تایید شد.

سکانس پایانی؛ علت حادثه

به گفته سخنگوی آتش نشانی تهران، شدت آتش در لحظات اول زیاد بوده و باعث مرگ افرادی که در سوئیت بودند، شده بود. کارشناسان در حال آنالیز محل برای شناسایی علت اصلی انفجار و آتش سوزی هستند.

این در حالی است که فرماندار اسلامشهر، نشت و انفجار گاز را علت حادثه خاطرنشان کرد و گفت: سه نفر از قربانیان برادر بوده و یکی از آنها خواهرزاده شان و دو نفر دیگر دوستانشان بودند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1350

به "چهار سکانس از یک تراژدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار سکانس از یک تراژدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید