چگونه موهای بلندی را رشد دهیم

به گزارش مرجع مقالات، رشد طولانی و سالم مو سخت نیست و نیازی به هیچ محصول گران قیمتی ندارد. بسیاری از محصولات طبیعی وجود داردکه رشد مو را تحریک می کنند، طوری که آن ها را مجذوب کننده ببینید.

چگونه موهای بلندی را رشد دهیم

مترجم: مهناز مزارعی

منبع:راسخون

رشد طولانی و سالم مو سخت نیست و نیازی به هیچ محصول گران قیمتی ندارد. بسکمک از محصولات طبیعی وجود داردکه رشد مو را تحریک می کنند، طوری که آن ها را مجذوب کننده ببینید.

بازار امروز با بسکمک از محصولات مرتبط با مو که باعث بلندی و حجیمی مو می شوند پر شده است. اما درمان مو با مواد شیمیایی خشن برای افزایش رشد مو می تواند اثرات فاجعه آمیز داشته باشد. با این حال، تعدادی از محصولات طبیعی وجود دارد، بدون عوارض جانبی، که باعث ایجاد موهای سالم و همچنین مبارزه با مسائل مو می شود.

رشد مو بلند و قوی

هنگامی که یک نفر از موهای بلند حرف می زند، ما یک شاهزاده خانم با مو بلند، را تصور می کنیم. موهای شما جزء نیازهای نهایی شما است بنابراین شما باید بدانید که چگونه از آن مراقبت کنید. اگرچه رشد و نگهداری موهای بلند آسان نیست، اما سخت هم نیست. یک روش مناسب مراقبت از مو به شما کمک خواهد کرد که موهای سالم داشته باشید.

به منظور داشتن موهای بلند، زیبا و سالم به طور مرتب موهای خود را کوتاه کنید. شما می توانید موهای خود را یک بار در ماه کوتاه کنید تا طول مو خود را حفظ کنید.

اجتناب از استفاده از لوازمی مانند اتو مو، رول مو و غیره که برای مدل مو استفاده می شود به جای رول های موی پلاستیکی، شما می توانید از رول های سرامیکی استفاده کنید، زیرا برای موهای شما مناسب تر هستند.

از مواد شیمیایی خشن مانند پراکسید استفاده نکنید. چون باعث اسیب به موها می شود موها را ضعیف می کند و باعث ریزش مو می شود. اگر می خواهید موهای خود را رنگ کنید، می توانید از رنگ موهای غیر پراکسید یا 100٪ طبیعی مانند حنا استفاده کنید. حنا هم به نام یک تهویه کننده برای پوست سر عمل می کند. استفاده از حنا برای رشد مو مفید است، زیرا یک محصول طبیعی است و هیچ مواد شیمیایی مضری ندارد.

اگر موهایتان را رنگ کرده اید، از یک شامپو مناسب استفاده کنید که مخصوص موهای رنگ شده است. همچنین از یک ماسک مو یا یک درمان تهویه عمیق هر ده روز یک بار استفاده کنید.

ضعیف ترین حالت مو زمانی است که مرطوب و شکننده باشد بنابراین، به جای اینکه موهایتان را به شدت خشک کنید و آن را با حوله خشک کنید.

به منظور رشد طولانی، موهای سالم غذاهای متعادل بخورند. شما همچنین می توانید از مکمل های ویتامین و پروتئین استفاده کنید.

روزانه موی سر خود را با نوک انگشتان خود به منظور افزایش گردش خون پوست سر ماساژ دهید.

استرس موجب می شود که رشد طبیعی موها کاهش پیدا کند و همچنین می تواند باعث ریزش مو شود. بنابراین اگر می خواهید موهای بلند و سالم داشته باشید، توصیه می شود که استرس را کاهش دهید.

چرب و کثیف بودن فولیکول های مو از رشد مو جلوگیری می کند. بنابراین موهای خود را روزانه با شامپو شستشو دهید. شانه ها و برس های خود را به طور مرتب تمیز کنید.

رشد موهای بلند در یک ماه

یک کار مهم مانند عروسی وجود دارد و شما تمایل دارید موهایتان بلند شود. این نکات ساده برای رشد سریعتر مو را دنبال کنید.

یکبار در هفته پوست سر خود را به آرامی ماساژ دهید. ماساژ به ضخیم و بلند شدن موها کمک می کند.

حداقل ده روز یک بار از یک تهویه خوب استفاده کنید. شما همچنین می توانید از ژل آلوئه ورا به نام یک محصول طبیعی استفاده کنید. آلوئه ورا پوست سر شما را خنک می کند و از شوره سر جلوگیری می کند.

موهای خود را از ریشه بشویید. این روش گردش خون به پوست سر را افزایش می دهد و باعث افزایش رشد مو می شود.

ورزش و تمرین یوگا همچنین می تواند گردش خون را به منظور رشد مناسب مو افزایش دهد.

موهای خود رو به طور مرتب کوتاه کنید.

با استفاده از محصولات مراقبت از مو، که طبیعی هستند، نتایج مطلوبی به دست می آید و شما می توانید به راحتی صاحب موهای بلند و سالمی شوید.منبع: راسخون
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1818

به "چگونه موهای بلندی را رشد دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه موهای بلندی را رشد دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید