تور ارزان چین: چین 2 ماژول به ایستگاه فضایی خود اضافه می نماید

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپیس، ماژول اصلی این ایستگاه فضایی به نام تیان هه در آوریل 2021 میلادی به فضا پرتاب شد. ماژول های دیگر به تیان هه متصل می شوند. به این ترتیب ایستگاه فضایی T شکل تیان گانگ قبل از سرانجام امسال میلادی تکمیل خواهد شد.

تور ارزان چین: چین 2 ماژول به ایستگاه فضایی خود اضافه می نماید

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گفته آموزشگاه فناوری وسیله پرتاب چین(CALT) آماده سازی ها برای انجام دو ماموریت پیشرفت خوبی داشته اند. یک موشک لانگ مارچ 5B به طور کامل سرهم بندی شده و مراحل آزمایش را نیز پشت سرگذاشته که ماژول ونتیان را در اواسط سال به فضا می برد. یک موشک لانگ مارچ 5B Y4 نیز در مراحل نهایی سرهم بندی است و ماژول منگتیان در نیمه دوم 2022 میلادی به فضا می برد.

وزن هریک از دو ماژول بیش از 20 هزار کیلوگرم است که برای انجام آزمایش های علمی طراحی شده اند. ونتیان بعلاوه مجهز به قابلیت های هوابند برای انجام فعالیت هایی خارج از ایستگاه فضایی یا پیاده روی فضایی است و یک بازوی رباتیک کوچک تر نیز به آزمایشگاه فضایی چینی متصل می نماید.

ماژول های تازه پس از پهلو گرفتن کنار تیان هه، به وسیله یک بازوی رباتیک بزرگ جابه جا می شوند و در موقعیت مناسب قرار می گیرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2014

به "تور ارزان چین: چین 2 ماژول به ایستگاه فضایی خود اضافه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: چین 2 ماژول به ایستگاه فضایی خود اضافه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید