کارگاه پرداخت و بازپرداخت وام دانشجویی برگزار گردید

به گزارش مرجع مقالات، کارگاه آموزشی پرداخت و بازپرداخت وام های دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه تهران برگزار گردید.

کارگاه پرداخت و بازپرداخت وام دانشجویی برگزار گردید

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران،کارگاه آموزشی پرداخت و بازپرداخت وام های دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه تهران برگزار گردید. این کارگاه ویژه کارشناسان امور دانشجویی پردیس ها، دانشکده ها و مراکز دانشگاه تهران و با هدف آموزش تغییرات سیستم جامع صندوق رفاه دانشجویان، توسط اداره کل امور دانشجویی دانشگاه در تالار شهید رفیعی، دانشکده اقتصاد برگزار گردید.

آموزش مراحل آنالیز و تأیید اطلاعات تحصیلی و وام های درخواستی توسط کارشناسان امور دانشجویی در سامانه صندوق رفاه وزارت علوم و هم چنین تأیید در سامانه گلستان، نحوه درخواست کار در سیستم جامع صندوق رفاه، مراحل تسویه حساب در سامانه گلستان از جمله مباحث مطرح در این کارگاه بود.

در این کارگاه محمد طاهری، مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه، محمدرضا جعفری، معاون مدیرکل امور دانشجویی و معاون دانشجویی دانشکده اقتصاد حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 590

به "کارگاه پرداخت و بازپرداخت وام دانشجویی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه پرداخت و بازپرداخت وام دانشجویی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید