کاهش هزینه یک میلیارد تومانی مخابرات با حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت

به گزارش مرجع مقالات، معاون اقتصادی و پشتیبانی مخابرات منطقه اصفهان گفت: در اصفهان حدود یک میلیون و 200 مشترک تلفن ثابت وجود دارد و در ازای هر قبض تلفن ثابت مبلغ 140 تومان هزینه می گردد که پس از اجرا شدن طرح حذف قبوض کاغذی مبلغ یک میلیارد تومان در سال صرفه جویی می گردد.

کاهش هزینه یک میلیارد تومانی مخابرات با حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت

به گزارش خبرنگاران، کمال عسگری امروز (چهارشنبه) در نشست خبری در اصفهان، با بیان اینکه طرح حذف قبوض تلفن ثابت از هشت سال پیش در شهرستان های اصفهان شروع شده است، اظهار کرد: این طرح از ابتدای مهرماه در کلانشهر اصفهان به صورت یکپارچه با سراسر کشور راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: مشترکان تلفن ثابت پس از حذف قبوض کاغذی از ابتدای مهرماه می توانند به وسیله تماس با سامانه تلفنی 2000، برای آگاهی از هزینه کارکرد تلفن و پرداخت آن اقدام نمایند.

معاون مالی و پشتیبانی مخابرات منطقه اصفهان، گفت: آسان ترین روش برای مشتریان مخابرات برای پرداخت صورتحساب در کمترین زمان استفاده از سامانه تلفنی 2000 است. تمام خدمات مشترکان تلفن های ثابت به وسیله این سامانه به صورت آنلاین و هوشمند اجرا می گردد.

عسگری حذف قبوض کاغذی را گامی موثر در حفاظت از محیط زیست دانست و گفت: علاوه بر توجیه مالی و تاثیرگذاری این طرح در حفاظت از محیط زیست، حذف قبوض کاغذی فرهنگ سازی در جهت استفاده از خدمات الکترونیک، توسعه زیر ساخت های دیجیتالی برای سهولت و دسترسی بیشتر مردم و کاهش ترافیک و مسائل حمل و نقل در شهر خواهد شد.

وی افزود: مخابرات استان در طرحی جدید مشترکانی را که برای نخستین بار به صورت غیرحضوری اقدام به پرداخت صورت حساب خود نمایند به قید قرعه انتخاب و جوایزی به آنها اهدا می نماید. مشترکان می توانند با ارسال کد رهگیری پرداخت صورت حساب تلفن ثابت خود به شماره 3000131135 در این مسابقه شرکت نمایند.

معاون مالی و پشتیبانی مخابرات منطقه اصفهان درخصوص قبوض تجمعی شرکت ها و سازمان هایی که دارای چند خط تلفن ثابت هستند، گفت: سازمان ها و شرکت هایی که دارای چند خط تلفن ثابت هستند، می توانند با مراجعه به اداره مخابرات و درخواست کتبی، صورت حساب تلفن های خود را به وسیله ایمیل دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 383

به "کاهش هزینه یک میلیارد تومانی مخابرات با حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش هزینه یک میلیارد تومانی مخابرات با حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید