کمپینی برای توسعه کسب وکار گرافنی راه اندازی خواهد شد

به گزارش مرجع مقالات، یکی از شرکت های فعال در حوزه فراوری تجهیزات و مواد گرافنی، کمپینی برای جمع آوری سرمایه به منظور توسعه کسب وکار خود راه اندازی نموده است.

کمپینی برای توسعه کسب وکار گرافنی راه اندازی خواهد شد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، شرکت پلنرتک یکی از فراوریکنندگان سامانه های فراوری گرافن است. این شرکت کمپینی برای جمع آوری سرمایه به منظور پشتیبانی از پتانسیل های رشد این شرکت در آینده راه اندازی نموده است.

پلنرتک یک شرکت بریتانیایی بوده که این کمپین را به عنوان بخشی از برنامه های توسعه کسب وکار خود راه اندازی نموده و به دنبال توسعه بیشتر در حوزه گرافن است.

پلنرتک در سال 2014 تاسیس شد تا تجهیزات CVD را برای فراوری ورق های گرافنی با کیفیت بالا و همچنین دیگر مواد دوبعدی بسازد. این شرکت روی موسسه های تحقیقاتی متمرکز بوده و تا به امروز بیش از 65 سامانه را به مشتریان خود فروخته است. در لیست مشتریان این شرکت، دانشگاه منچستر، دانشگاه کمبریج، دانشگاه استنفورد و دانشگاه ملی سنگاپور حضور دارند.

پلنرتک با هدف توسعه کسب وکار خود روی فراوری تجهیزات تحقیق و توسعه تمرکز دارد. از دیگر فعالیت های این شرکت می توان به ارائه خدمات پشتیبانی، کوشش برای ارائه سیستم های صنعتی و همچنین فراوری مواد گرافنی اشاره نمود. در حال حاضر، مشتریانی از صنعت نسبت به فناوری این شرکت علاقه مند شده اند. پلنرتک علاقه زیادی به سیستم های تحقیق و توسعه برای فراوری مواد دوبعدی نسل بعد مانند دی سولفید مولیبدن دارد.

در حال حاضر، این شرکت منتظر ثبت نام علاقه مندان و سرمایه گذارن در این کمپین است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 758

به "کمپینی برای توسعه کسب وکار گرافنی راه اندازی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپینی برای توسعه کسب وکار گرافنی راه اندازی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید