گربه ای که عاشق دزدی است!

به گزارش مرجع مقالات، عصرایران: برنامه تلویزیونی باید گربه ها را دوست داشت به مدت یک هفته با یک دوربین مادون قرمز رفتار این گربه را رصد کرد و نشان داد که وی چگونه مخفیانه وارد خانه همسایه ها می گردد و عروسک ها و سایر اشیاء را در میان دندان های خود گرفته و راه خانه را در پیش می گیرد.

گربه ای که عاشق دزدی است!

به نظر می رسد که بیماری جنون سرقت (kleptomania) یا علاقه به دزدی بدون علت تنها در بین انسانها شایع نیست بلکه حیوانات هم می توانند به این بیماری مبتلا شوند.

در این راستا، روزنامه سانفرانسیسکو کرونیکال گزارشی را به گربه ای به نام داستی، 5 ساله، ساکن سن ماتیو در کالیفرنیا اختصاص داده است که از این مشکل رنج می برد.

این گربه تا به امروز حداقل یکبار به تمام خانه های اطراف سر زده و با اشتیاق اشیاء مختلفی به ویژه کفش، حوله، دستکش و عروسک های پشمی را سرقت نموده است.

صاحبان داستی همراه با این گربه در خانه ای که بی شباهت به موزه اشیاء مسروقه نیست زندگی می نمایند. این مجرم پشمالو تا به امروز در حدود 600 شیء را به سرقت برده است.

برنامه تلویزیونی باید گربه ها را دوست داشت به مدت یک هفته با یک دوربین مادون قرمز رفتار این گربه را رصد کرد و نشان داد که وی چگونه مخفیانه وارد خانه همسایه ها می گردد و عروسک ها و سایر اشیاء را در میان دندان های خود گرفته و راه خانه را در پیش می گیرد.

کارشناسان می گویند که غریزه شکارچی بودن داستی از جهت اصلی خود منحرف شده است. همسایگان مدت ها از اینکه وسایلشان به سرقت می رفت متحیر بودند و از این می ترسیدند که مورد هجوم دزدان واقعی قرار گرفته اند.

این دزد تنها در مدت یک شب 11 بار به خانه های همسایگان دستبرد زد. همسایگان پس از اینکه متوجه شدند سرقت های شبانه کار چه کسی است تصمیم گرفتند این دزد را به پلیس تحویل ندهند.

شرور داستی، گربه دزد ساکن سان ماتیو در کالیفرنیا که علاقه به سرقت حوله، دستکش، کفش و عروسک های پشمی دارد.

انبار اجناس مسروقه داستی در میان اسباب بازی ها و سایر اجناسی که از همسایگان به سرقت برده است.

یکی از مکان های مورد علاقه داستی نشستن داخل سینک دستشویی است.

داستی بیش از 600 قطعه از اجناس مختلف را سرقت نموده و حتی تنها در یک شب 11 بار به همسایگان دستبرد زده است.

جیم کلمن و همسرش جین چو صاحبان داستی در میان اشیایی که این گربه در طول سالها به خانه آورده است.

در این عکس که با دوربین مادون قرمز گرفته شده مشغول سرقت یک عروسک دایناسور است.

منبع: برترین ها
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1740

به "گربه ای که عاشق دزدی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گربه ای که عاشق دزدی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید