گروگانگیری در نانوایی

به گزارش مرجع مقالات، پلیس تهران از دستگیری سارقی اطلاع داد که برای فرار از دست پلیس، نانوا و شاگردش را به گروگان گرفته بود.

گروگانگیری در نانوایی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزار دانشجو، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دزد جوانی اطلاع داد که برای فرار از دست مأموران پس از ورود به یک نانوایی اقدام به گروگانگیری نموده بود.

سرهنگ محمد کاووسی سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت در این باره گفت: چندی پیش واحد گشت کلانتری 122 دربند در محدوده خیابان دربند مشغول گشت زنی بودند که دو نفر به واحدگشت مراجعه نموده و می گویند که یک مرد جوان مشغول کردن کلاف در یک خودروی پژو 206 سفید رنگ بوده که به او نزدیک شدیم و او هم پا به فرار گذاشت.

وی اضافه نمود: طبق اظهارات شاهدان، دزد به طرف بالای خیابان متواری شده و با همین اطلاعات بود که مأموران گشت تحقیقات خود را در این زمینه شروع کردند.

سرهنگ کاووسی توضیح داد:در جریان تحقیقات تکمیلی مأموران متوجه یک باب مغازه نانوایی 100 متر بالاتر از محل سرقت شدند که کرکره اش به صورت نیمه باز بود.

سرهنگ کاووسی اضافه نمود: مأموران با نزدیک شدن به مغازه موردنظر متوجه صدای داد و فریادی می شوند که از داخل مغازه به گوش می رسید. بلافاصله مأموران از خودرو پیاده شدند که در جریان آنالیز معین شد دزد فراری داخل مغازه نانوایی است و سعی دارد با چاقوی بزرگی که در دست دارد شاطر و شاگرد نانوا را ساکت نگه دارد تا پلیس از محل دور گردد.

وی اضافه نمود: مأموران با دیدن این صحنه اقدامات اولیه جهت آرام کردن دزد مسلح را انجام دادند، اما متهم که با دیدن سرعت عمل پلیس شوکه شده بود، تهدید کرد اگر پلیس اقدامی انجام دهد به نانوا و شاگردش آسیب وارد می نماید.

سرکلانتر هفتم ادامه داد: دزد مسلح وقتی فرصت را مناسب دید اقدام به فرار کرد، اما مأموران گشت پلیس در اقدامی سریع و با استفاده از فنون دفاع شخصی متهم را خلع سلاح کردند؛ البته درجریان این درگیری دزد چند ضربه با مشت به شیشه های مغازه زد و شیشه های مغازه را شکست.

سرهنگ کاووسی با بیان اینکه در جریان این درگیری هم دزد و هم یکی از مأموران مجروح می شوند، اضافه نمود: پس از دستگیری، دزد مسلح با هماهنگی با عوامل اورژانس به صورت سرپایی تحت درمان نهاده شد.

وی گفت: در ادامه و در آنالیز های تکمیلی مأموران اقدام به بازرسی کوله پشتی متهم می نمایند و در جریان این بازرسی ها دو دستگاه تلفن همراه غیر از موبایل خود متهم را کشف کردند؛ همچنین 4 پنل ضبط و یک جفت باند داخل میز نیز داخل کوله پشتی بود.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم به کلانتری 122 دربند منتقل و در بازپرسی به سرقت از چهار دستگاه خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ کاووسی خاطرنشان کرد: در همان آنالیز های اولیه معین شد که بعضی از مالباختگان هنوز متوجه سرقت گوشی های تلفن همراهشان نشده اند و زمانی درجریان نهاده شدند که پلیس با آشنایان و بستگان آن ها تماس گرفت و آن ها در جریان ماجرای سرقت قرار داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1130

به "گروگانگیری در نانوایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروگانگیری در نانوایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید