گوگل اتهام انحصارطلبی علیه خود را رد کرد

به گزارش مرجع مقالات، گوگل اتهامات وارده از سوی وزارت دادگستری آمریکا در خصوص انحصارطلبی خود را رد کرد و استدلال های متنوعی در این زمینه ارائه کرد.

گوگل اتهام انحصارطلبی علیه خود را رد کرد

وزارت دادگستری آمریکا از مدتی قبل اتهامات تازه ای را علیه گوگل مطرح نموده و مدعی شده گوگل از تسلط خود بر بازار جستجوهای اینترنتی موبایلی برای کنار زدن رقبا و به حاشیه راندن آنها سوءاستفاده می نماید.

گوگل در واکنش، تمامی اتهامات وزارت دادگستری آمریکا را تکذیب نموده و افزوده که توافقات گوگل با اپل و توزیع نمایندگان و فروشندگان محصولات مبتنی بر اندروید نشان می دهد که گوگل رفتاری مبتنی بر قانون و کاملاً رقابتی دارد.

گوگل در این مورد تصریح نموده: افراد از جستجوگر گوگل استفاده می نمایند، زیرا آنها در این زمینه حق انتخاب دارند و کسی آنها را به این کار مجبور ننموده است. تمامی کاربران گوشی های اندرویدی و آیفون می توانند هر زمان که اراده نمایند از خدمات شرکت های رقیب مانند بینگ، داک داک گو و غیره استفاده نمایند.

گوگل همچنین از وزارت دادگستری آمریکا خواسته تا رسیدگی به این موضوع را در دادگاه متوقف کند و تمامی مسائل را به وسیله رسیدگی بند به بند حل و فصل کند. در عین حال بعید به نظر می رسد که این پاسخ ها وزارت دادگستری ایالات متحده را قانع کند و احتمالاً پیگیری قضائی موضوع ادامه می یابد.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1385

به "گوگل اتهام انحصارطلبی علیه خود را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل اتهام انحصارطلبی علیه خود را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید