40 مدل جدید سینک ظرفشویی توکار در انواع چوبی، سرامیک و استیل

به گزارش مرجع مقالات، سینک ظرفشویی توکار امروزه تبدیل به یک ترند محبوب نزد بسیاری از خانه دارها شده است. سینک های توکار نه تنها از لحاظ زیبایی بلکه از لحاظ کارایی نیز مزایای فروانی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. اگر برای طراحی آشپزخانه خود سنگ تمام بگذارید اما سینک ظرفشویی را اشتباه انتخاب کنید، آنوقت دکوراسیون کل آشپزخانه تحت تاثیر قرار می گیرد. از این رو بسیاری از طراحان داخلی سینک ظرفشویی را بعنوان عنصر تکمیل کننده در دکوراسیون شناخته و برای آن اهمیت زیادی قائل می شوند. در این مطلب به معرفی مدل های جذابی از سینک توکار خواهیم پرداخت که در انواع سرامیکی، استیل، چوب، مرمر و گرانیت فراوری شده اند.

40 مدل جدید سینک ظرفشویی توکار در انواع چوبی، سرامیک و استیل

ابتدا با مدل های کلاسیک آغاز می کنیم. مدل زیر یک سینک سنگی بسیار زیبا را نشان می دهد که دارای طرح گلدار زیبا بر روی بدنه سینک است. این سینک از جنس سنگ مرمر بوده و رنگی کرمی آن نیز کاملا طبیعی است. البته سینک های سنگی برای حفظ جلا و کیفیت خود باید هر چند سال مجدداً روکش کاری شوند.

در هیچ آشپزخانه ای آدم انتظار دیدن سینک چوبی را ندارد، در نتیجه وقتی چنین قطعه ای در دکوراسیون بکار رود، قطعا شگفتی و تعجب همگان را برمی انگیزد. شکل های زیر دو نمونه سینک ظرفشویی توکار از جنس چوب بامبو را نشان می دهد که دارای روکشی صاف و یکدست بوده و کاملا در برابر رطوبت زیاد مقاوم است. البته برای حفظ کیفیت و سلامت چوب، باید به طور سالانه از روکش های محافظ بهره ببرید. همچنین نکته مثبت سینک های چوبی این است که در صورت خرابی با سنباده زنی و اعمال روکش جدید، دوباره مثل روز اول می شوند.

بیشتر سینک ها بدون طرح بوده و فقط درخشش یا رنگ آنهاست که جلب توجه می نماید. اما بعضی مدل ها این فرصت را مغتنم شمرده و بر روی سینک، طرح های جذاب و متفاوت را به دیزاین آشپزخانه اضافه می نمایند. مدل هایی که در شکل زیر مشاهده می کنید سینک هایی از جنس کوارتز بوده و بسیار مقاوم هستند. هر کدام از این سینک های زیبا تا دمای 500 درجه سانتی گراد را تحمل می نمایند؛ بدون اینکه ذره ای تغییر حالت در ظاهر آنها دیده گردد.

صفحه جدید ما را دنبال کنید

دنبال می کنم

راهنمای خرید بهترین سینک ظرفشویی خارجی و ایرانی در بازار + 25 مدل زیبا

سینک های فلزی آنهم از جنس مس واقعا در نوع خود بی نظیر و بی همتا هستند. سینک ظرفشویی توکار مسی برای دکورهای کلاسیک لوکس و همچنین روستیک گزینه ای بسیار عالیست. این سینک های زیبا در سایزهای 80 و 90 سانتی و در انواع تک و دو لگنه نیز فراوری می شوند. در ساخت سینک های مسی، از مس 16 عیار استفاده می گردد که مقاومت بسیار بالایی در برابر خط و خش و همچنین ضربه دارد. بعضی سینک ها صیقل خورده هستند تا جلا و درخشش بیشتری در دکوراسیون داشته باشند. بعضی دیگر هم با بافت یا تکسچر خاص، ظاهری آنتیک و تقریبا مات پیدا می نمایند.

سینک فلزی از جنس استیل و برنج نیز نوع دیگری از سینک های لوکس و خاص هستند. شکل اول در پایین یک سینک توکار استیل با روکش برنز را نشان می دهد که در برابر لک، خش و ضربه مقاوم است. شکل دوم سینک استیل با روکش فلز نیکل چکش کاری شده است که بافت بسیار زیبایی دارد. استیل با روکش نیکل، برنز و برنج درخششی فوق العاده زیبا به سینک ظرفشویی آشپزخانه می دهد این سینک ها بخاطر آنتی باکتریال بودن از لحاظ بهداشتی نیز از سینک های استیل معمولی شرایط بهتری دارند.

مدل های خلاقانه تزئین و طراحی دیوار پشت ظرفشویی در آشپزخانه

بغیر از سینک های فلزی و سنگی، آپشن مقرون به صرفه دیگری هم وجود دارد که از لحاظ کارایی و زیبایی چیزی از مدل های دیگر کم ندارند. سینک های سرامیکی بخاطر مقاومت بالا در برابر ضربه و خط و خش مشهور هستند. همچین این سینک ها نیازی به روکش محافظ نداشته و جلا و درخشش خود را برای همواره حفظ می نمایند. شکل های زیر تعدادی سینک ظرفشویی توکار تک کاسه و دوکاسه سرامیکی را نشان می دهد که فضای مناسبی برای شست و شو و آب کشیدن ظروف و میوه جات فراهم می نمایند.

سینک های مشکی امروزه هواداران بسیار زیادی کسب نموده اند. از آنجایی که بیشتر آشپزخانه های ایرانی از تمی خنثی مثل سفید، طوسی، خاکستری یا قهوه ای استفاده می نمایند، وجود یک سینک ظرفشویی مشکی می تواند نقش یک نقطه کانونی در دکوراسیون آشپزخانه را داشته باشد. سینک هایی زیر مدل هایی از جنس استیل و گرانیت به رنگ مشکی مات را نشان می دهد.

انواع مدل شیر آب ظرفشویی زیبا و عکس شیرآلات ساختمانی لوکس و جدید

سینک های استیل بدون روکش را می گردد پر استفاده ترین نوع سینک در سرتاسر جهان دانست. دلیل محبوبیت این سینک ها در قیمت مناسب، وزن کم، استحکام بالا و ظاهر زیبا است. سینک هایی که در زیر مشاهده می کنید همگی ساخت ایکیا بوده و از کیفیت و درخشش بالایی برخوردار هستند.

و در نهایت می رسیم به سینک های جدید بتنی که مخصوص دکورهای مدرن و مینیمال طراحی شده اند. این سینک ها قیمت بسیار بالایی دارند اما واقعا خاص و کم نظیر هستند. سینک های بتنی از ترکیب سیمان با الیاف جوت یا کنف هندی تشکیل شده است. روی این مواد یک روکش مقاوم و لطیف کشیده می گردد که نمایی براق و صیقلی به سینک می دهد.

منبع: اتاق
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1477

به "40 مدل جدید سینک ظرفشویی توکار در انواع چوبی، سرامیک و استیل" امتیاز دهید

1 کاربر به "40 مدل جدید سینک ظرفشویی توکار در انواع چوبی، سرامیک و استیل" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 مدل جدید سینک ظرفشویی توکار در انواع چوبی، سرامیک و استیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید