شروع زندگی بدون ماسک در پکن

به گزارش مرجع مقالات، بر اساس تازه ترین اعلام مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های پکن که امروز یکشنبه منتشر شد پس از ماه ها پوشیدن ماسک برای جلوگیری از خطرات ناشی از عفونت ویروس کرونا، ساکنان این شهر می توانند از امروز آزادانه و بدون ماسک در خارج از خانه نفس بکشند.

شروع زندگی بدون ماسک در پکن

مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های پکن روز یکشنبه گفت که مردم نیازی به پوشیدن ماسک در بیرون از خانه ندارند، اما هنوز هم باید از تماس نزدیک با دیگران جلوگیری نمایند.

این مرکز همچنین مردم را تشویق نموده است هنگامی که هوا خوب باشد به بیرون از خانه بروند زیرا هوای آزاد برای افزایش کیفیت زندگی و سلامت مفید است.

پیش از این شرایط اضطراری بهداشت عمومی مرتبط با ویروس کرونا از نخستین ساعت بامداد 30 آوریل ،11 اردیبهشت، در پکن یک درجه کاهش یافته بود و سطح هشدار از درجه یک به دو تعدیل شد بر این اساس، افرادی که از مناطق داخلی با خطرات کم به پکن سفر نموده یا برگشتند دیگر لازم نبود 14 روز در خانه قرنطینه شوند و قرنطینه موجود برای خانه نشینان هم لغو شد.

با این حال افرادی که از خارج از کشور، استان هوبی و منطقه ووهان و سایر مناطق داخلی با خطرات بالا و متوسط، وارد پکن می شدند مشمول این شرایط نشدند و آنها همچنان باید تدابیر قرنطینه را رعایت می کردند.

از شروع شیوع ویروس کرونا، دولت چین سخت ترین تدابیر بهداشتی را در پکن اعمال نموده بود با این حال این شهر یکی از کمترین تعداد مبتلایان به این ویروس را گزارش نموده است.

در شهر پکن تا کنون 593 تن به کرونا مبتلا شده اند از این تعداد 9 تن جان باخته و 560 تن نیز درمان شده اند اکنون در پکن فقط 24 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان بستری هستند.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا رااینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1006

به "شروع زندگی بدون ماسک در پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع زندگی بدون ماسک در پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید