آپارتمان های مناسب با بودجه خانه اولی ها

به گزارش مرجع مقالات، درماه های اخیر به طور متوسط یک پنجم معاملات مسکن به واحدهایی که قیمت هر مترمربع از آنها در دامنه 4 تا 5 میلیون تومان بوده، اختصاص داشته است.

آپارتمان های مناسب با بودجه خانه اولی ها

جهت دریافت خدمات فضاسازی حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

نگاهی به نوع اعطای تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم ، تصویری از میانگین بودجه خانه اولی ها را نمایان می نماید که در قالب آن، زوج ها افزون بردوپس انداز 40 میلیونی در حساب سپرده صندوق یکم، پس از سپری شدن دوره یک ساله سپرده گذاری ، 160 میلیون تومان تسهیلات نیزدر اختیار دارند.

بر این اساس هم اکنون کمترین بودجه عمده خانه اولی ها 240 میلیون تومان است که این رقم با اضافه شدن پس انداز، دریافت وام های دیگر بانکی و نیز ودیعه ملک اجاره ای که خانه اولی ها در آن سکونت دارند، اغلب به 300 تا 400 میلیون تومان افزایش می یابد.

بر این اساس دامنه انتخاب پیش روی زوج های خانه اولی وسیع تر می گردد . در این بین با توجه به شرایط بودجه خانه اولی ها، اغلب آنها آپارتمان های 60 تا 80 مترمربعی را متناسب با میزان بودجه خود انتخاب می نمایند.

مناطق بسیاری در شرق، غرب، مرکز و جنوب پایتخت قرار دارند که خانه های میان متراژ با سن بنای کمتر از 15 سال که امکان دریافت تسهیلات یکم برای آنها فراهم است ، وجود دارند.

هم اکنون میانگین قیمت آپارتمان درمناطق تهران ، چهار میلیون و 600 هزار تومان است و بسیاری از زوج ها در پی واحدهایی در همین بازه قیمتی هستند. به طوری که درچند ماه اخیر دست کم یک پنجم معاملات ماهانه تهران دردامنه مترمربعی 4 تا 5 میلیون تومان انجام شده است/دنیای اقتصاد

منبع: پیام دلتا
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 664

به "آپارتمان های مناسب با بودجه خانه اولی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپارتمان های مناسب با بودجه خانه اولی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید