ببینید ، بهار اتوبوسرانی پس از 12 سال خزان

به گزارش مرجع مقالات، تحویل نخستین بخش از 900دستگاه اتوبوسی که دولت سیزدهم با هدف یاری به تقویت و ارتقای ناوگان حمل ونقل عمومی مرکز، وعده آن را به شهرداری تهران داده بود، محقق شد. به این ترتیب بعد از سال1389 یعنی حدود 12سال، دوباره دولت به وظیفه خودش برای حمایت از حمل ونقل عمومی عمل کرد و تعدادی اتوبوس و ون را در اختیار شهرداری تهران قرار داد.

ببینید ، بهار اتوبوسرانی پس از 12 سال خزان

به گزارش خبرنگاران آنلاین؛ اتوبوس های به جامانده از 900دستگاه وعده داده شده نیز طبق برنامه تا خاتمه سال و در مراحل مختلف تحویل مدیریت شهری مرکز خواهند شد.

احمد وحیدی، وزیر کشور در این مراسم گفت: حدود 10 تا 12سال بود که نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی و بعلاوه تحویل ماشین آلات و تجهیزات عمرانی از سوی دولت متوقف و این موضوع باعث شده تا شاهد فرسودگی ناوگان باشیم. نزدیک به 450 اتوبوس و 500 ون که البته تعدادی هم به آنها اضافه خواهد شد، برای تحویل به شهرداری ها و دهیاری های کشور آماده شده است. قرارداد ساخت 10هزار اتوبوس نو نیز اجرا شده و اعتبار اقتصادی آنچه امروز تحویل شهرداری ها می گردد، حدود 7000میلیارد تومان است.

مهدی جاقتصادی نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور هم در این مراسم گفت: اعطای تسهیلات برای نوسازی تاکسی های فرسوده هم در حال پیگیری است که تا به امروز 2500دستگاه نوسازی شده و 1500دستگاه دیگر نیز تا خاتمه سال نوسازی خواهند شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1401 بروزرسانی: 18 شهریور 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2121

به "ببینید ، بهار اتوبوسرانی پس از 12 سال خزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، بهار اتوبوسرانی پس از 12 سال خزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید