بدون توجه به ترامپ از قراردادهای تجاری با ایران حمایت می کنیم

به گزارش مرجع مقالات، وزیر صنعت ایتالیا گفت: کشورش بدون مرعوب شدن از نگرانی های ناشی از روی کار آمدن دونالد ترامپ در آمریکا، همچنان از قراردادهای تجاری با ایران به ارزش احتمالی میلیاردها دلار حمایت می نماید.

بدون توجه به ترامپ از قراردادهای تجاری با ایران حمایت می کنیم

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، وزیر صنعت ایتالیا قول داد که کشورش بدون مرعوب شدن از نگرانی های ناشی از روی کار آمدن دونالد ترامپ در آمریکا، همچنان از قراردادهای تجاری با ایران به ارزش احتاقتصادی میلیاردها دلار حمایت نماید.

ایران پس از لغو تحریم های در ماه ژانویه کوشش دارد تا مجددا به سیستم تجاری بین المللی متصل گردد و شرکت های ایتالیایی در این جهت به شکلی مشتاقانه آغاز به انعقاد قراردادهای تجاری با این کشور نموده اند.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا گفته، کشورش ممکن است از توافق هسته ای که موجب لغو تحریم های ایران شده خارج گردد. این مسئله سبب شده تا دیپلمات های اروپایی از تغییرات در کاخ سفید و تاثیرات آن بر تجارت رو به رشد با ایران نگران شوند.

اما کارلو کالندا، وزیر صنعت ایتالیا گفت، وی به کار برای تقویت روابط تجاری با ایران ادامه می دهد و در اوایل سال 2017 به همراه پیر کارلو پادوان، وزیر اقتصاد ایتالیا به تهران سفر خواهد نمود.

وی اضافه نمود، موضوع تامین اقتصادی سرمایه گذاری که تهران می گوید به دلیل نگرانی بانک ها از تحریم های همچنان پابرجای دولت آمریکا با مشکلاتی روبرو است، از موضوعات پر اهمیت این سفر خواهد بود.

کالندا در یک نمایشگاه تجاری در رم که با حضور شرکت های ایرانی برگزار گردید گفت: موضوع محوری این است که کاری کنیم کانال های تامین اقتصادی به طور کامل کار نمایند تا همه پروژه های خوبی که ما داریم بتوانند محقق شوند.

کالندا گفت، هنوز خیلی زود است که بگوییم در دوران ریاست جمهوری ترامپ شرایط همکاری ها چگونه تغییر خواهد نمود، اما از نظر کشورهایی که در این زمینه مشارکت دارند من فکر می کنم اجرای توافق هسته ای و حرکت رو به جلو در این جهت، دارای اهمیت اساسی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا توافقاتی که در زمینه همکاری شرکت های خدمات نفتی سایپم و شرکت فولاد دانیلی با ایران اجرا شده در معرض خطر واقع شده است گفت: نه فکر نمی کنم.

115

منبع: تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 686

به "بدون توجه به ترامپ از قراردادهای تجاری با ایران حمایت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون توجه به ترامپ از قراردادهای تجاری با ایران حمایت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید