بکام در پی شکار یک رئالی

به گزارش مرجع مقالات، سایت گل مدعی شده است که دیوید بکام می خواهد از شرایط خامس رودریگس در رئال مادرید برای جذب این ملی پوش کلمبیایی استفاده کند.

بکام در پی شکار یک رئالی

خامس در خاتمه فصل گذشته با خاتمه قرارداد قرضی اش با بایرن مونیخ به رئال مادرید برگشت اما هنوز هم در برنامه های سرمربی این تیم زین الدین زیدان جایی ندارد و با توجه به همین موضوع رئال مادرید هم نسبت به فروش او راغب است به خصوص که تنها یک سال از قرارداد این بازیکن 28 ساله باقی مانده و اگر در خاتمه این فصل فروخته نشود، فصل آینده بدون اینکه چیزی عاید رئالی ها شود به عنوان بازیکن آزاد آنها را ترک می کند.

دیوید بکام یکی از مالکان باشگاه اینترمیامی آمریکا قصد دارد از این شرایط برای جذب ستاره سابق موناکو برای با قیمتی معقول استفاده کند و به همین دلیل او با فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید تماس گرفته است. رابطه بکام با پرس از زمانی که مرد اسپانیایی، ستاره انگلیسی را در سال 2003 به رئال مادرید برد، خوب بوده و این احتمال وجود دارد که همین موضوع باعث توافق آنها شود.

طبق اعلام منابع نزدیک به باشگاه رئال مادرید، با وجود افت محسوسی که خامس در سال های اخیر داشته، بکام هنوز او را گزینه ای مناسب برای تقویت تیم تازه تأسیس اش می داند، ضمن اینکه با جذب بازیکنی مانند خامس که هنوز در سال های اوج دوران بازیگری اش است، می خواهد انقلابی در تاریخ جابجایی فوتبال آمریکا رقم بزند تا تیمش بیش از پیش معروف شود.

منبع: فرارو
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 944

به "بکام در پی شکار یک رئالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بکام در پی شکار یک رئالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید