تاریخ عرضه Rainbow Six Extraction بالاخره معین شد

به گزارش مرجع مقالات، در حالی که قرار بود بازی Tom Clancys Rainbow Six Extraction در ماه سپتامبر همین سال عرضه شود، مدتی پیش یوبی سافت اظهار داشت که عرضه این بازی تا ژانویه 2022 تأخیر پیدا کرده است. اکنون آن ها تاریخ دقیق عرضه این اثر را مشخص کرده اند.

تاریخ عرضه Rainbow Six Extraction بالاخره معین شد

طبق اعلام رسمی یوبی سافت، بازی Rainbow Six Extraction که از طریق شعبه مونترال یوبی سافت توسعه داده می شود، قرار است در تاریخ 1 بهمن (20 ژانویه 2022) برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی (از طریق اپیک گیمز استور و یوبی سافت استور)، استیدیا و لونا عرضه شود. قیمت نسخه عادی این بازی 40 دلار خواهد بود و نسخه ویژه آن که دارای سه بسته با محتوای اضافی است، 50 دلار قیمت گذاری شده است.

همچنین یوبی سافت اعلام کرده است که در هر نسخه Rainbow Six Extraction دو توکن Buddy Pass وجود خواهد داشت که به دوستانتان اجازه می دهد به مدت دو هفته به صورت آزمایشی و رایگان با شما به تجربه این بازی بپردازند. پس از آن، اگر دوستانتان تصمیم گرفتند بازی را خریداری کنند، تمامی پیشرفت آن ها در این مدت زمان بازی آزمایشی و رایگان انتقال داده خواهد شد. علاوه بر آن، این شرکت فرانسوی تأیید کرده است که این اثر از ویژگی های بازی بین پلتفرمی، پیشرفت بین پلتفرمی و ذخیره بین پلتفرمی در تمامی پلتفرم ها پشتیبانی خواهد کرد.

وقتی این بازی برای اولین بار در نمایشگاه E3 2019 معرفی گشت، نام دیگری را در اختیار داشت. در آن زمان، بازی با نام Rainbow Six Quarantine معرفی گشته بود. با این حال، همان طور که حدس می زنید، پس از وقوع غیرمنتظره همه گیری ویروس کرونا و محدودیت های ایجاد شده از طریق آن، واژه قرنطینه در عنوان این اثر چندان جالب به نظر نمی رسید و آن ها تصمیم گرفتند تا نام بازی را به Rainbow Six Extraction تغییر دهند.

طبق توضیحات رسمی سازندگان این اثر، بازی Tom Clancys Rainbow Six Extraction یک بازی تیراندازی اول شخص تاکتیکی کوآپ است که می توانید آن را به صورت تک نفره تا سه نفره تجربه کنید. در این بازی شما باید تیم حرفه ای و نخبه خود را از میان اپراتورهای مختلف رینبو سیکس انتخاب کنید و حملاتی را به منطقه ها مهار غیرقابل پیش بینی تدارک داده و اسرار موجود در پشت تهدید بیگانگان مرگباری که Archaens نام دارند، کشف کنید. دانش، همکاری و رویکرد تاکتیکی بهترین سلاح شما در برابر این تهدید است.

اگرچه طرفداران از نمایش بازی در E3 امسال رضایت نداشتند و حتی آن را تا حدی تکراری می دانستند، با این حال برای نتیجه گیری بهتر باید همچنان صبر کنیم. سازندگان در گذشته اعلام کرده بودند که تأخیر بازی به آن ها این فرصت را خواهد داد تا به شکل بهتری به چشم انداز دلخواه اشان دست پیدا کنند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1877

به "تاریخ عرضه Rainbow Six Extraction بالاخره معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه Rainbow Six Extraction بالاخره معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید