جزئیات ثبت نام ازدواج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام شد

به گزارش مرجع مقالات، جزئیات ثبت نام بیست و چهارمین دوره ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال 1400 اعلام شد.

جزئیات ثبت نام ازدواج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، جزئیات ثبت نام بیست و چهارمین دوره ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال 1400 اعلام شد.

براین اساس دانشجو بودن حداقل یکی از زوجین در زمان عقد و تاریخ رسمی عقد در فاصله زمانی فروردین 1398 تا 1 شهریور 1400 ملاک شرکت در این طرح است. دانشجویان برای شرکت در طرح ملی همسفر تا بهشت باید در سامانه ازدواج دانشجویی به آدرس ezdevaj.nahad.ir ثبت نام کنند.

شایان ذکر است اگر دو زوج دانشجو باشد، ضروری است فقط یک از آن ها به اسم داوطلب اصلی در سامانه ثبت نام کنند وبه منظور قطعی نمودن ثبت نام، دانشجویان می بایست حداکثر تا دو هفته پس از ثبت نام اولیه در سامانه، گام های بعدی تا نهایی شدن ثبت نام و انتخاب کاروان را طی کنند.

تمامی هزینه های اسکان، پذیرایی و برنامه های فرهنگی آموزشی در مشهد مقدس به عهده ستاد ازدواج دانشجویی خواهد بود.

اسکن عقدنامه، اسکن شناسنامه زوجین، اسکن کارت ملی زوجین و اسکن کارت دانشجویی از جمله مدارک لازم برای ثبت نام در سامانه ازدواج دانشجویی است.

پس از ثبت نام، تائید مدارک و انتخاب کاروان زوجین دانشجو می توانند با مراجعه به سامانه از مسابقات، طرح های تشویقی و طرح های تکمیلی و هم جشنواره فرهنگی و آموزشی اطلاع حاصل کنند تا در صورت شمول مدارک دال بر تائید این مهم را در سامانه بارگذاری کنند.

لازم به ذکر است، در سامانه تازه ازدواج دانشجویی هر زوج دارای یک پنل کاربری یکپارچه بوده که پس از انجام فرآیند های فوق (تائید مدارک و قطعی شدن ثبث نام می بایست با گذراندن درسنامه (زنان و مردان، تفاوت ها و تفاهم ها) و شرکت در آزمون مربوط به آن، گواهینامه شرکت را دریافت کنند تا امکان اعزام به مشهد را داشته باشند. بعلاوه درس نامه های آموزش مجازی (اخلاق و سبک زندگی)، (اقتصاد خانواده) و (طب سنتی) به صورت اختیاری قابل انتخاب می باشد که زوجین دانشجو در صورت گذراندن این درس های از مزایا و جوایز ارزنده برخوردار خواهند شد.

یک روز پیش از تاریخ اعزام زوجین دانشجو به مشهد مقدس، به وسیله سامانه پیامکی آدرس (هتل فدک الزهرا) ارسال می شود. جانمایی دقیق محل اقامت زوجین بر روی نقشه در سامانه ازدواج قرار داده خواهد شد و زوجین با مراجعه به پنل کاربری خود می توانند از این امکان هم بهره مند شوند.

زوجین دانشجو می بایست از ساعت 8 الی 12 روز نخست فرآیند پذیرش اسکان، به محل اقامت خود مراجعه کنند و تا فرایند اسکان آنان به وسیله کنندگان ستاد تائید شود تا اتاق به زوجین تحویل شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1716

به "جزئیات ثبت نام ازدواج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ثبت نام ازدواج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید