حبیبی: دیگر با مجموعه دانشگاه آزاد همکاری ندارم؛ دوستان کار را ادامه می دهند، با اسپانسر جدید به لیگ کشتی برمی گردم

به گزارش مرجع مقالات، سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد در لیگ 98 گفت: شرایط را برای همکاری در یک سری امور مساعد نمی بینم و دیگر با دانشگاه آزاد همکاری نمی کنم.

حبیبی: دیگر با مجموعه دانشگاه آزاد همکاری ندارم؛ دوستان کار را ادامه می دهند، با اسپانسر جدید به لیگ کشتی برمی گردم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مشاوره مهاجرت تحصیلی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

هادی حبیبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با تاکید بر اینکه دیگر با مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی همکاری ندارد، گفت: من همکاری ام را با این مجموعه تمام کردم اما دوستان کار را ادامه می دهند. به هر حال شرایط را برای همکاری در یک سری امور مساعد نمی بینم و با آنها همکاری نمی کنم. در بحث انجمن کشتی فدراسیون دانشگاهی با مدیریتی از دانشگاه آزاد نیز قطعا شرایط به همین شکل است. در مجموعه دانشگاه آزاد به دنبال بحث استعدادیابی و استعداد پروری بودیم که فرصت مهیا نیست.

وی ادامه داد: مسابقاتی را پشت سر گذاشتیم، لیگ داخلی و باشگاه های دنیا، لیگ تجربه خوبی بود و من برای اولین بار در این رقابت ها سرمربیگری کردم که نتیجه خوبی هم به دست آمد. البته در تیم ملی و سال 91 با فولاد ماهان سابقه مربیگری در لیگ را نیز دارم و مربی بین المللی هستم. امکانات و بودجه ما کم بود. اما از دانشگاه آزاد خواستم که تیم داری کند و آنها هم پذیرفتند و با یک کار تیمی در کنار دوستانی که از آنها خواسته بودم به ما یاری نمایند، پیروز عمل کردیم. حالا همین دوستان کار را در دانشگاه آزاد پیش خواهند برد.

سرپرست سابق تیم ملی آزاد در خصوص همکاری اش با مجموعه ای جدید توضیح داد: دو پیشنهاد دارم که با هر دوی آنها وارد مذاکره شده ام تا ببینم با کدامیک از آنها به توافق می رسم. قرار است اسپانسر جدید به کشتی بیاوریم و این موضوع ظرف چند روز آینده نهایی خواهد شد و تفاهم نامه را به امضا خواهیم رساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 725

به "حبیبی: دیگر با مجموعه دانشگاه آزاد همکاری ندارم؛ دوستان کار را ادامه می دهند، با اسپانسر جدید به لیگ کشتی برمی گردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیبی: دیگر با مجموعه دانشگاه آزاد همکاری ندارم؛ دوستان کار را ادامه می دهند، با اسپانسر جدید به لیگ کشتی برمی گردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید