تور فرانسه: حمله با سلاح سرد به پلیس در فرانسه، 2 نفر زخمی شدند

به گزارش مرجع مقالات، یک فرد مسلح به چاقو در شهر معروف کن فرانسه به سمت یک مأمور پلیس حمله و وی را با ضربات چاقو زخمی کرد.

تور فرانسه: حمله با سلاح سرد به پلیس در فرانسه، 2 نفر زخمی شدند

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت کشور فرانسه امروز (دوشنبه) از حمله یک فرد مسلح به چاقو به یک مأمور پلیس فرانسوی در شهر معروف کن اطلاع داد.

شبکه روسی راشاتودی در این خصوص گزارش کرد، در یک حادثه با سلاح سرد، فرد ضارب یکی از مأموران پلیس را در شهر کن مورد حمله قرار داد و زخمی کرد که البته در عملیات نیروهای پلیس دستگیر شد.

ژرالد دارمنین وزیر کشور فرانسه در پیامی که در صفحه توییتری خود منتشر کرد، گفت: من فوراً به آن جا می روم تا از پلیس ملی و مقامات این شهر حمایت کنم.

از طرف دیگر، دیوید لیزنارد شهردار کن نیز گزارش کرد که حادثه فوق در نزدیکی اداره پلیس مرکزی به وقوع پیوسته است و عامل حمله که یک مرد بوده نیز در شلیک نیروهای پلیس زخمی شده است.

خبرگزاری فرانسه در این خصوص گزارش کرد که مأمور پلیس فرانسوی که در این حادثه زخمی شد در زمان وقوع حادثه در حال رانندگی بود که مورد حمله یک فرد مسلح به چاقو نهاده شد.

یکی از مقام های محلی درباره این حادثه در صفحه توییتری خود نوشت که که عامل مسلح در نزدیکی اداره پلیس مرکزی به یک مأمور پلیس حمله کرد.

وی ادامه داد: یکی از مأموران با تیراندازی به وی پاسخ داد. هیچ گونه تلفات جانی در نتیجه این حادثه گزارش نشده است.

مقام های امنیتی فرانسه تا لحظه انتشار این خبر هیچ گونه گزارشی از هویت مهاجم و انگیزه وی از این کار اعلام نکرده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1879

به "تور فرانسه: حمله با سلاح سرد به پلیس در فرانسه، 2 نفر زخمی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: حمله با سلاح سرد به پلیس در فرانسه، 2 نفر زخمی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید