حناچی لایحه زیست شبانه را امضا نکرد

به گزارش مرجع مقالات، عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه حناچی باید هرچه زودتر برنامه عملیاتی تحقق زیست شبانه را امضا کند، گفت: حناچی لایحه زیست شبانه را امضا نکرده است.

حناچی لایحه زیست شبانه را امضا نکرد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، زهرا نژادبهرام در یکصد و هشتاد و سوم جلسه شورای شهر تهران درباره موضوع زیست شبانه گفت: طرح الزام شهرداری تهران به برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم برای بسترسازی تحقق زیست شبانه در چشم انداز سال 1404، 16 بهمن سال گذشته در صحن شورا مصوب شد و طبق این مصوبه قرار بوده است که شهرداری تهران لایحه برنامه عملیاتی برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم را طی سه ماه به شورای شهر ارسال کند.

وی افزود: طبق آخرین پیگیری های اجرا شده مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با همکاری معاونت هماهنگی امور مناطق، معاونت شهرسازی و معماری و معاونت فرهنگی و اجتماعی با برگزاری جلسات کارشناسی و احصا نقطه نظرات سایر حوزه های مرتبط نسخه نهایی لایحه برنامه عملیاتی تحقق شهر دیدار در تهران را تهیه کرده است.

این عضو شورای شهر تهران گفت: علی رغم گذشت دو ماه از زمان نهایی شدن لایحه و منقضی شدن مهلت مصوب در مصوبه شورای شهر تهران هنوز این لایحه به صورت رسمی و با امضای شهردار تهران به شورای شهر ارسال نشده است.

نژادبهرام تاکید کرد: در شورای شهر انتظار داریم پیروز حناچی دستورات لازم مبنی بر تسریع در ارسال لایحه مربوطه به شورای شهر را صادر کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 606

به "حناچی لایحه زیست شبانه را امضا نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حناچی لایحه زیست شبانه را امضا نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید