خبرنگاران 171 اثر از کهگیلویه و بویراحمد به طرح ملی پیک امید ارسال شد

به گزارش مرجع مقالات، یاسوج- خبرنگاران- مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا به امروز 171 اثر در بخش های فیلم، عکس، کاردستی، قصه گویی و معرفی کتاب از این استان به طرح ملی پیک امید ارسال شده است.

خبرنگاران 171 اثر از کهگیلویه و بویراحمد به طرح ملی پیک امید ارسال شد

کبری اخلاقی نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: 6 اثر دیگر در بخش های مختلف نیز در کهگیلویه و بویراحمد در حال تدوین و ارسال به این طرح ملی است.

وی اضافه کرد: اجرای طرح ملی پیک امید ویژه قشر کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان از 20 اسفندماه 1398 و همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد شروع شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: بر اساس این طرح ملی تولیدات آموزشی کانون پرورش فکری کشور در زمینه فیلم، عکس، کاردستی، قصه گویی و معرفی کتاب به صورت فابل تصویری به وسیله فضای مجازی در اختیار قشر کودک و نوجوان عضو کانون کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان ها قرار می گیرد.

اخلاقی نیا عنوان نمود: مهمترین هدف اجرای این طرح ملی در کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان ها بالا بردن هر چه بیشتر روحیه امید، نشاط و شادی بین قشر کودک و نوجوان عضو کانون با وجود شیوع بیماری کرونا در کشور است.

وی ابراز داشت: شروع اجرای این طرح ملی بر اساس تصمیم و صلاحدید مسؤولان کانون پرورش فکری کشور و با توجه به تعطیلی مراکز فرهنگی، هنری وابسته به کانون و مهدهای کودک تمامی استان ها بود.

اخلاقی نیا گفت: اجرای این طرح ملی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد تا زمان مهار و ریشه کنی کامل بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد 18 مرکز فرهنگی، هنری دارد که از این تعداد 11 مورد ثابت، پنج مورد سیار و 2 مورد نیز پستی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 910

به "خبرنگاران 171 اثر از کهگیلویه و بویراحمد به طرح ملی پیک امید ارسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 171 اثر از کهگیلویه و بویراحمد به طرح ملی پیک امید ارسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید