خط حمله پرسپولیس زهر ندارد، جسارت کالدرون ستودنی است

به گزارش مرجع مقالات، مرتضی فنونی زاده در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره عملکرد مهاجمان پرسپولیس در دو هفته ابتدایی رقابت های لیگ برتر گفت: متاسفانه پرسپولیس در این بازی ها اصلا نتوانست دروازه بان های پارس جنوبی و تراکتور را به دردسر بیاندازد. مهاجمان پرسپولیس زهردار نیستند.

خط حمله پرسپولیس زهر ندارد، جسارت کالدرون ستودنی است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: کالدرون در بازی با تراکتور اشتباه تاکتیکی داشت و باید دیدگاه خودش را اصلاح کند. تیمی که سه بار متوالی در لیگ برتر قهرمان شده است برای هر حریفی یک تابوی بزرگ محسوب می گردد و پرسپولیسی ها باید از همین موضوع برای غلبه روحی بر رقبای خود استفاده نمایند.

وی درباره تاکتیک های فنی گابریل کالدرون ادامه داد: او مربی خوبی است. بدون شک در همین باختی که پرسپولیس مقابل تراکتور داشت باز هم نمی توان منکر قدرت بدنی بالای پرسپولیسی ها شد. جسارت کالدرون در بازی با تراکتور هم ستودنی است. وقتی دید تیمش احتیاج به گل دارد از مدافعان کم کرد و به خط حمله افزود ولی من فکر می کنم کالدرون باید دیدگاهش را هرچه زودتر به بازیکنان دیکته کند و نقاط ضعف را پوشش دهد.

فنونی زاده درباره احتمال موفقیت سرخپوشان در هفته های آینده رقابت های لیگ برتر اعلام نمود: پرسپولیس همواره پرسپولیس است و تیم ها از اسم او می ترسند. این تیم باید در بازی با صنعت نفت آبادان در هفته سوم به برد برسد تا با روحیه بالا برای دیدار با استقلال تهران آماده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 275

به "خط حمله پرسپولیس زهر ندارد، جسارت کالدرون ستودنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط حمله پرسپولیس زهر ندارد، جسارت کالدرون ستودنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید