دانشجویان دانشگاه جندی شاپور دزفول منتظر حذف ترم یا درس نباشند

به گزارش مرجع مقالات، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: دانشجویان منتظر حذف ترم یا درس نباشند؛ چرا که در حال حاضر هیچگونه درخواستی ارائه یا بررسی نخواهد شد.

دانشجویان دانشگاه جندی شاپور دزفول منتظر حذف ترم یا درس نباشند

علی ظاهر زاده، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد شرایط آموزش مجازی دانشگاه گفت: تا پیش از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه ها، در سطح دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول، آموزش مجازی اجرایی نشده بود که با توجه به شرایط کشور زیرساخت های لازم برای ارائه آموزش مجازی به صورت آنلاین و آفلاین در این مجموعه فراهم شد.

ظاهر زاده اضافه نمود: برگزاری آموزش مجازی به صورت آنلاین یا آفلاین به تشخیص اساتید انجام می شود و از هفته سوم اسفندماه سامانه مدیریت آموزش مجازی در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول راه اندازی شده و اساتید خود را با این آموزش همراه کرده اند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول اظهار کرد: تا به امروز 400 ساعت محتوای آفلاین در سامانه آموزش مجازی این دانشگاه برگزار شده تا از برگزاری کلاس حضوری در فضای مجازی برای مبارزه با بیماری کرونا خودداری شود. از امروز، 27 فروردین نیز دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی از طریق این سامانه آغاز می شود.

وی یادآور شد: تا به امروز استقبال دانشجویان از کلاس های مجازی خوب بوده و 2 هزار و 240 نفر از دانشجویان در این سامانه وارد شده اند، ولی حدود 500 نفر دیگر هنوز وارد نشده اند. انتظار می رفت با توجه به برگزاری کلاس ها به صورت مجازی همه دانشجویان به این سامانه وارد و از آموزش های ارائه شده بهره مند شوند. دانشجویان منتظر حذف ترم یا درس نباشند چرا که در حال حاضر هیچگونه درخواستی ارائه یا بررسی نخواهد شد و دانشجویان مکلف به دریافت آموزش های مجازی هستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول اذعان کرد: آموزش دروس تئوری به صورت مجازی انجام می شود و در مورد نحوه برگزاری امتحانات هنوز تصمیم گیری نشده و به محض تصمیم گیری در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد. در مورد برگزاری کلاس های رشته های عملی (مانند رشته معماری که دروس عملی هستند) نیز در حال برنامه ریزی و تصمیم گیری هستیم که پس از برنامه ریزی اطلاع رسانی می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 922

به "دانشجویان دانشگاه جندی شاپور دزفول منتظر حذف ترم یا درس نباشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دانشگاه جندی شاپور دزفول منتظر حذف ترم یا درس نباشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید