راه اندازی کمپین با هم در سفر به وسیله شورای جهانی سفر و گردشگری

به گزارش مرجع مقالات، در زمانی که امکان سفر رفتن وجود ندارد، بیایید با هشتگ با هم در سفر (TogetherInTravel#)، خاطرات برترین سفرهای گذشته خود را با دنیا به اشتراک بگذاریم تا روحیه جمعی خود و تمام افراد مرتبط به صنعت گردشگری را حفظ کنیم.

راه اندازی کمپین با هم در سفر به وسیله شورای جهانی سفر و گردشگری

شورای دنیای سفر و گردشگری با راه اندازی یک کمپین بازاریابی نو، با هشتگ با هم در سفر (TogetherInTravel#)، میخواهد انگیزه ای در جامعه دنیای گردشگری ایجاد کند تا در این شرایط سخت و سخت شیوع بیماری کرونا، دست به کار شوند.

کمپین با هم در سفر، که از تاریخ 21 آوریل (دوم اردیبهشت 1399)، شروع به کار کرد، مسافران را از سراسر دنیا تشویق می نماید تا یک ویدئو با هشتگ TogetherInTravel را به اشتراک بگذارند، ویدئویی که هم زمان، همگان را در هم بستگی همان لحظه متحد می نماید.

این کمپین بازاریابی، شامل سه عنصر کلیدی می گردد؛ ویدئوی تصویری و احساسی از سفرهای گذشته شما؛ هشتگ TogetherInTravel برای ایجاد گفت وگو در شبکه های اجتماعی؛ یک میکروسایت یا پلت فورم ارتباطات، برای نگهداری ویدئو و محتوا و داستان های تولیدشده به وسیله کاربران.

شورای دنیای سفر و گردشگری (WTTC)، این کمپین را با همکاری یکی از اعضای خود، شرکت بازاریابی و ارتباطات هیلز بالفور (MMGY Hills Balfour)، توسعه داده است. گلوریا گوارا (Gloria Guevara)، مدیر اجرایی شورای دنیای سفر و گردشگری (WTTC)، اضافه کرد:

رویاپردازی، بخشی از زندگی ما است و کمپین نو ما، فکر کردن به روزهای روشن پیش رو را ترغیب می نماید.

گردشگری، با داشتن یک چهارم از کل مشاغل نو دنیا و سهم 10.3 درصدی در تولیدات ناخالص داخلی (GDP)، یکی از مهم ترین بخش های اقتصاد دنیای به شمار می آید.

گردشگری به همه افراد در دنیا مربوط می گردد. این صنعت، جوامع نو را می سازد، فقر را در دنیا کاهش می دهد و اثر اجتماعی در زندگی روزمره را بهبود می بخشد، اما در حال حاضر، همه ما، به دلیل شیوع بیماری کووید 19 در معرض آسیب هستیم.

گوارا ادامه داد:

مفهوم کلی کمپین هشتگ TogetherInTravel، از یک رویا خلق شد که میخواهد تمام افراد علاقه مند به سفر را گرد هم بیاورد، افرادی که سخت در کوشش هستند تا این بخش را دوباره بسازند، متحد کند و پیغامی از هم بستگی را انتشار دهد که ما یک جامعه دنیای هستیم و سفر کردن در زمان مناسب، ما را به یکدیگر نزدیک تر خواهد نمود.

پیغام ما این است که همه افراد کماکان می توانند به ایده های سفرهای آینده و رزروهای خود فکر نمایند و در عین حال، بخشی از یک فضای مجازی برای اشتراک، اتصال و الهام جمعی، باشند.

ما می خواهیم از آماندا هیلز (Amanda Hills)، رییس شرکت هیلز بالفور و تیم او، برای تمام کوشش هایشان برای ساخت این کمپین، تشکر کنیم. ما امیدوار هستیم که تا جایی که ممکن است، افراد بیشتری، ویدئو به اشتراک بگذارند، آن هم در زمانی که نگاه همه ما به آینده و زمانی است که دوباره می توانیم به سفر برویم.

کمپین نو، به وسیله هیلز بالفور، یک آژانس ارتباطات سفر، گردشگری و سبک زندگی بین المللی، برای شورای دنیای سفر و گردشگری (WTTC)، خلق شد.

آماندا هیلز، چنین می گوید که دولت می تواند کارهای بیشتری برای پشتیبانی از صنعت گردشگری انجام دهد. وی شرح داد:

گردشگری، بخشی است که به همه افراد در دنیا، مرتبط است. این صنعت، قدرت این را دارد که جوامع نو بسازد و زندگی روزمره را بهبود ببخشد.

در انگلستان، صنعت گردشگری، بیش از ده درصد کل شغل های کشور را شامل می گردد، یعنی 3.2 میلیون شغل.

این بخش در حال حاضر به شدت در معرض آسیب است و با اینکه ما از دولت انگلستان برای مدیریت خارق العاده بحران فعلی، ممنون هستیم، کارهای بیشتری می تواند برای حمایت از مشاغل انجام گردد که این صنعت را قادر می سازد سریع تر بهبود پیدا کند.

از طرح حفظ شغل دولت انگلستان در دوره شیوع ویروس کرونا، استقبال بسیاری شده است. این طرح، به بسیاری از مشاغل گردشگری اجازه می دهد که در این بحران بی سابقه، زنده بمانند؛ اما این بخش به فعالیت بیشتری احتیاج دارد.

در حالی که به نظر می رسد، دولت های کشورهای سراسر اروپا، از اهمیت گردشگری و رابطه آن با بهبود شراط مالی، آگاه هستند، دولت انگلستان، می تواند مشارکت بیشتری با جامعه مسافرتی داشته باشد.

هیلز اضافه کرد:

در حال حاضر، مهم ترین مساله این است که همگان با در خانه ماندن، وظیفه خود را در این بحران انجام داده و با یاری به سرویس سلامت همگانی (NHS)، جان خود و دیگران را نجات دهند.

در آینده ای نه چندان دور، زمانی که ممنوعیت ها برداشته و محدودیت ها تمام شوند، مردم دوباره به سفر خواهند رفت؛ برای همین، مهم است که همه ما از این موضوع اطمینان داشته باشیم که صنعت سفر و گردشگری، دوباره شروع به کار خواهد نمود.

هشتگ با هم در سفر (TogetherInTravel)، یک فرصت بی نظیر برای روشن نگه داشتن این جرقه امید برای افرادی است که عاشق سفر کردن هستند. این کمپین، امکانی به ما می دهد که در زمان صحیح و دنیای پس از کرونا، از تمام جوامع سراسر دنیا بهره مند شویم.

امروز، ما باید جامعه سفر را به تحرک وادار کنیم تا پس از رهایی از این بیماری همه گیر، بخش گردشگری با تمام قوا به عرصه دنیای بازگردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به این سایت، سر بزنید.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1997

به "راه اندازی کمپین با هم در سفر به وسیله شورای جهانی سفر و گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی کمپین با هم در سفر به وسیله شورای جهانی سفر و گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید