شناسایی عاملان پرتاب نارنجک دستی، حسرت مسلمان از غیبت در زمین

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران، حواشی نیمه دوم دیدار تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت های مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور به توضیح زیر است:

شناسایی عاملان پرتاب نارنجک دستی، حسرت مسلمان از غیبت در زمین

رادوشوویچه، دروازه بان تیم پرسپولیس بر روی نیمکت تیم پرسپولیس به سمت طرفداران سپاهان عدد سه را نشان داد و با دست خود طرفداران سپاهان را به سکوت دعوت کرد که با کارت زرد از سوی داور جریمه شد.

ولادیمر کومان، بازیکن تیم سپاهان در شروع نیمه دوم بازی به جای علی قربانی، به درون زمین مسابقه آمد و کوشش داشت که فضای هجومی تیم را افزایش دهد.

از دقیقه 55 مسابقه طرفداران تیم سپاهان به صورت ایستاده بازی را تماشا می کردند و به شدت به تشویق بازیکنان این تیم اصفهانی می پرداختند.

برانکو ایوانکوویچ در نیمه دوم بازی با استرس قابل توجهی بازی را دنبال می کرد و نکات فنی را به بازیکنان و مربیان تیمش منتقل می کرد.

محسن مسلمان، هافبک سپاهان در هنگام گرم کردن بازیکنان در کنار زمین هم با بازیکنان تیم خود خوش و بش می کرد و مشغول خنده بود.

پلاستیک ها و نوارهای رنگی خرد شده درون زمین استادیوم نقش دنیا و تکه های کنده شده از چمن استادیوم در بازی امروز به میزان قابل توجهی درون زمین مسابقه به چشم می آمد و وزش شدید باد در استادیوم نقش دنیا، ده ها خرده پلاستیک را به زمین چمن وارد نموده بود.

در جای جای پیست تارتان استادیوم نقش دنیا نیز آب بر روی زمین به چشم می خورد و فضا را برای گرم کردن بازیکنان تنگ نموده بود.

پیغام نیازمند در چند صحنه واکنش های خوبی در مسابقه امروز به نمایش گذاشت و مورد تشویق طرفداران سپاهانی حاضر در استادیوم نقش دنیا نهاده شد.

طرفداران پرسپولیسی حاضر در استادیوم نقش دنیا در طول مسابقه نور فلشرهای خود را درون زمین انداخته بودند و همچنان به تشویق تیم خود مشغول بودند.

خطای بازیکن تیم سپاهان در دقیقه 67 مسابقه به میزان قابل توجهی با اعتراض مهدی کیانی و سایر بازیکنان تیم سپاهان روبرو شد و این اعتراضات برای ثانیه هایی ادامه داشت.

فحاشی علیه بازیکنان دو تیم از سوی طرفداران در استادیوم نقش دنیا اصفهان به گوش می رسید و این موضوع صدای طرفداران دو تیم را در آورده بود.

در نیمه دوم مسابقه تعداد قابل توجهی از تصویربرداران و عکاسان رسانه های گروهی از کناره های زمین به جای تصویربرداری و عکاسی به صورت ایستاده بازی را تماشا می کردند!

ولادیمر کومان که در ابتدای نیمه دوم بازی به جای قربانی به ترکیب تیم سپاهان آمده بود، در دقیقه 72 بار دیگر از زمین مسابقه خارج شد و جای خود را به حامد بحیرایی داد. عملاً یکی از تعویض های تیم سپاهان با این اتفاق سوخت.

محسن مسلمان، هافبک تیم سپاهان در دقیقه 73 مسابقه برای دقایقی در کنار نیمکت تیمش نهاده شده بود و با حسرت زمین مسابقه را تماشا می کرد. وی در این دقایق به نیمکت تیم تکیه داده بود و منتظر بود تا سرمربی تیم اصفهانی او را برای حضور در زمین فرا بخواند.

بلندگوهای استادیوم نقش دنیا در بین دو نیمه اعلام کردند که عاملان پرتاب نارنجک دستی در استادیوم نقش دنیا شناسایی شدند و برخورد لازم با آنها صورت می گیرد.

این بازی تا دقیقه 77 با نتیجه تساوی بدون گل در جریان است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 171

به "شناسایی عاملان پرتاب نارنجک دستی، حسرت مسلمان از غیبت در زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی عاملان پرتاب نارنجک دستی، حسرت مسلمان از غیبت در زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید