شناسایی و خروج خودروهای مسافر در آبادان

به گزارش مرجع مقالات، خبرنگاران/خوزستان فرمانده انتظامی آبادان از اجرای عملیات شناسایی خودروهای مسافر در سطح این شهرستان اطلاع داد.

شناسایی و خروج خودروهای مسافر در آبادان

سرهنگ سیدمحسن تقی زاده اظهار کرد: عوامل این فرماندهی به منظور همکاری با شورای سیاست گذاری مقابله با بحران کرونا در آبادان، شناسایی و رصد خودروهای مسافر در سطح شهرستان را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس وی اضافه کرد: در عملیاتی که عصر روز گذشته (3 فروردین ماه) با کوشش پلیس راهور و یگان امداد این فرماندهی در سطح شهر انجام شد، 127 دستگاه خودرو با پلاک غیر از شهرستان آبادان مورد شناسایی و رصد نهاده شد.

تقی زاده ادامه داد: از مجموع این تعداد، 34 دستگاه به دلیل حضور غیرموجه و صرفاً برای تفریح و گردش در آبادان حضور داشتند که با همکاری ماموران به خارج از شهرستان راهنمایی شدند. سایر خودروهای استعلام شده نیز مالکان آنها شاغل و ساکن در آبادان بودند و پلاک خودروی آنها شهرستانی بوده است.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه هر پلاک غیربومی لزوما مسافر نیست بلکه ممکن است شاغل یا ساکن در آبادان باشد، گفت: خودروهایی که از هر راهی و یا با هر ترفندی وارد آبادان می شوند، مجددا توسط عوامل انتظامی سطح شهر به خارج از شهرستان راهنمایی می شوند زیرا جدی نگرفتن این بیماری توسط بعضی از هموطنان به زنجیره شیوع به این ویروس دامن می زند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 862

به "شناسایی و خروج خودروهای مسافر در آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی و خروج خودروهای مسافر در آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید