قدردانی از هنرمندانی که نُت امید را مشق می نمایند

به گزارش مرجع مقالات، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پیامی را منتشر کرد.

قدردانی از هنرمندانی که نُت امید را مشق می نمایند

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، سید محمد مجتبی حسینی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی به جشنواره ملی موسیقی جوان از مزایای برگزاری این رویداد موسیقایی در دوره چهاردهم سخن گفت.

درپیام حسینی آمده است:

هوالجمیل

جویای زندگی و مشتاق شکوفایی اند جوان چهره های موسیقی ایران زمین که در خطوط این روزگار ناخوش احوالِ ناشی از کرونا، نت به نت امید و انتظار را مشق می نمایند و به آموختن نشسته اند تا گرد فراموشی را از میراث معظم موسیقی برخیزانند.

تجسم این تصمیم می تواند جشنواره موسیقی جوان باشد که به اشتیاق و اراده جوانان مستعد، ارجمندی موسیقی دستگاهی، نواحی و کلاسیک را یادآور است و مصمم است که صندلی و پایگاه این هنر کهن را قوام و دوام بخشد.

تکریم میراث نامیرای دیروز به مدد بازآفرینی و تحول و نگاه معطوف به فردا با میل به روزآمدی هنر از مؤلفه های این جشنواره است که به روشنی مؤید حال و احوال آموزش موسیقی و تبلور باید ها و نباید های این عرصه است.

با خود می اندیشم شاید سرنوشت این جشنواره با معرفی منتخبانی مستعد به قضاوت اساتید و تشویق و ترغیبی از جانب متولیان امر منتهی می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1255

به "قدردانی از هنرمندانی که نُت امید را مشق می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی از هنرمندانی که نُت امید را مشق می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید