محرومیت رحمان احمدی و جریمه نقدی پیروز قربانی و جلال امیدیان، نیمکت تیم قلعه نویی اخطار گرفت

به گزارش مرجع مقالات، جدید ترین آراى کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد که شاید مهمترین رأی آن محرومیت مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان باشد.

محرومیت رحمان احمدی و جریمه نقدی پیروز قربانی و جلال امیدیان، نیمکت تیم قلعه نویی اخطار گرفت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به گزارش مقام های رسمی ملاقات تیم های سپاهان و فولاد خوزستان و با توجه به تخلف رحمان احمدی مربی تیم سپاهان مبنی بر توهین به مقام رسمی مسابقه (داور) و مستند بر ماده 55 مقررات انضباطی وی به یک جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 10 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم می گردد. محرومیت احمدی قطعی و جریمه وی قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

با توجه به گزارش مقام های رسمی ملاقات تیم های سایپا و صنعت نفت آبادان و با توجه به تخلف پیروز قربانی مربی تیم سایپا مبنی بر اهانت به بازیکنان حریف و عدم رعایت اصول کلی رفتار و مستند بر مواد 51، 54 و 117 مقررات انضباطی وی به توبیخ کتبی و پرداخت مبلغ سه میلیون تومان جریمه نقدی محکوم می گردد. این محرومیت قطعی است.

در ادامه با توجه به گزارش مقام های رسمی ملاقات گل گهر سیرجان - استقلال تهران، آرا ذیل اطلاع رسانی می گردد:

باشگاه گل گهر سیرجان به دلیل سوءرفتار تیمی (اخذ هفت اخطار و اخراج) و مطابق ماده 58 و 117 مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ 10 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

باشگاه گل گهر سیرجان به دلیل رفتار غیرورزشی و بدرفتاری در قبال داور توسط کادر فنی مطابق ماده 55 مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ 20 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدیدنظر است.

جلال امیدیان مربی تیم گل گهر سیرجان به دلیل بدرفتاری در قبال داور منجر به اخراج مطابق ماده 55 مقررات انضباطی به پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

همچنین با توجه به سابقه اعتراضات متعدد کادر فنی تیم گل گهر در مسابقات مختلف به این باشگاه اخطار می گردد چنانچه گزارش دیگری در این زمینه ارسال گردد با تنبیهات شدیدتری روبه رو خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1450

به "محرومیت رحمان احمدی و جریمه نقدی پیروز قربانی و جلال امیدیان، نیمکت تیم قلعه نویی اخطار گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت رحمان احمدی و جریمه نقدی پیروز قربانی و جلال امیدیان، نیمکت تیم قلعه نویی اخطار گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید