نشست شرکتهای ایرانی و ایتالیایی در میلان

به گزارش مرجع مقالات، نشست مشترک تجار ایرانی و ایتالیایی با حضور سفیر ایران در ایتالیا برگزار و ظرفیت های تجاری هر دو کشور در شرایط تحریم مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

نشست شرکتهای ایرانی و ایتالیایی در میلان

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از اتاق بازرگانی، سرکنسولگری ایران در میلان، ریاست و دبیرکل اتاق ایران - ایتالیا، دبیرکل اتاق ایتالیا - ایران، اعضای هر دو اتاق و بعضی شرکت های ایتالیایی دیگر در این نشست حضور داشتند.

پورفلاح - رییس اتاق ایران و ایتالیا - در این نشست اظهار کرد: رکوردهای بالای بدست آمده بویژه در سالهای تحریم نشان دهنده علاقه فعالان مالی در حفظ و گسترش مبادلات مالی میان ایران و ایتالیا است. تردیدی نیست که تحریم ها بر روند فعالیت های مالی تاثیر گذاشته و رکوردها را نسبت به سالهای نه چندان دور که ایتالیا شریک اول ما در اروپا بود، کاهش داده است.

وی اظهار داشت: ما اطمینان داریم که این محدودیت ها در آینده برطرف شده و حجم فعالیت های صنایع دو کشور و رکوردهای قبلی تجدید خواهد شد. ما اینجا هستیم که تا عادی شدن شرایط، راه های حفظ و توسعه مبادلات تجاری خود را زنده نگه داریم و به شما اطمینان می دهیم که اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا با استفاده از همراهی و همکاری اتاق ایتالیا-ایران و پشتیبانی اتاق ایران، اهم سعی خود را به کار می برد که مسائل فعالین مالی دو کشور را به حداقل رسانده تا از این مرحله عبور کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 482

به "نشست شرکتهای ایرانی و ایتالیایی در میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست شرکتهای ایرانی و ایتالیایی در میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید