پاپوش مهربانی پویش مردمی اسفراینی ها

به گزارش مرجع مقالات، مدیر و موسس یک سازمان مردم نهاد از پویش مردمی پاپوش مهربانی در شهرستان اسفراین اطلاع داد.

پاپوش مهربانی پویش مردمی اسفراینی ها

به گزارش خبرنگاران آنلاین، سمانه سدیدی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: پاپوش مهربانی، پویشی مردمی برای تهیه 300 جفت کفش و ماسک برای بچه ها محروم و کم برخوردار شهرستان اسفراین، خراسان شمالی است.

وی اضافه نمود: برای تحقق یافتن این امر اعتباری بالغ بر 15 میلیون تومان احتیاج است که با ابتکاری این مبلغ به 1200 سهم 10 هزار تومانی تقسیم شده است تا 12میلیون آن از این طریق تامین گردد.

سدیدی با اشاره به این که این مبلغ توسط مردم جمع آوری می گردد، گفت: تا به امروز از 1200 سهم فروش رفته است.

وی همچنین از دوخت و فروش ماسک های پارچه ای توسط زنان سرپرست خانوار به همت کلبه مهربانی اسفراین اطلاع داد و افزود: سود دریافتی از فروش ماسک های پارچه ای صرف تامین کمبود مبلغ برای پویش پاپوش مهربانی می گردد.

سمانه سدیدی توضیح داد: شهروندان و خیران می توانند با واریز 10 هزار تومان به شماره حساب 5041 7210 5613 0009 بانک رسالت کلبه مهربانی در این امر پسندیده سهیم باشند.

وی تاکید نمود : این بچه ها معمولا تحت پوشش هیچ ارگانی نیستند و متاسفانه از فقر زیادی رنج می برند.

مدیر و موسس کلبه مهربانی شهرستان اسفراین ادامه داد: سه سال است که مردم به یاری این سمن شتافته اند و با یاری های مادی و معنوی به کلبه مهربانی دل بچه ها محروم شهر را شاد می نمایند.

سدیدی گفت: به یاری خدا و همت شهروندان در این سه سال هر فصل به مناسبت های مختلف عید نوروز، شب یلدا، بازگشایی مدارس و ... توانستیم نگرانی افراد کم برخوردار کاهش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تا به امروز 1500 لبخند بر چهره بچه ها محروم شهر به وسیله عضویت مردم در کلبه مهربانی نشانده شده است که این تعداد روز به روز رو به افزایش است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 815

به "پاپوش مهربانی پویش مردمی اسفراینی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاپوش مهربانی پویش مردمی اسفراینی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید