105 کودک در اثر آنفلوانزا جان خود را از دست دادند

به گزارش مرجع مقالات، نتایج یک آنالیز جدید حاکی از آن است مرگ و میر بچه ها در اثر ابتلا به آنفلوانزا در ایالات متحده به بیش از 100 نفر رسیده است.

105 کودک در اثر آنفلوانزا جان خود را از دست دادند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، نتایج یک آنالیز جدید حاکی از آن است مرگ و میر بچه ها در اثر ابتلا به آنفلوانزا در ایالات متحده به بیش از 100 نفر رسیده است.

به گفته کارشناسان علمی موج دوم آنفلوانزا ممکن است منجر به مرگ تعداد بیشتری از بچه ها گردد و شمار زیادی از افراد کم سن را در معرض خطر قرار دهد.

طبق آخرین آمار مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا، تا به امروز در این فصل آنفلوانزا 105 کودک را در آمریکا کشته است.

سی دی سی تأکید می نماید: تعداد کشته های آنفلوانزا در آمریکا در سال 2018 2017، 61 هزار نفر بوده است؛ این بازه زمانی، یکی از شایع ترین تعداد مرگ ومیر بر اثر بیماری آنفلوانزا بوده است؛ در این سال 45 میلیون آمریکایی به آنفلوآنزا دچار شدند.

کارشناسان هشدار می دهند که اکنون نوعی از ویروس این بیماری در حال افزایش است که این موضوع می تواند به معنای افزایش تلفات بزرگسالان و همچنین بچه ها باشد.

هفته گذشته 13 کودک در اثر آنفلوانزا در آمریکا درگذشتند؛ بچه ها بیشتری در این فصل از سال به دلیل آنفلوانزا نسبت به سال های گذشته و در فصل مشابه جان خود را از دست داده اند.

مقامات تخمین می زنند که از شروع این فصل از آنفلوانزا ، حداقل 29 میلیون مورد آنفلوانزا در آمریکا اتفاق افتاده است که 280 هزار نفر آنها بستری شده اند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 787

به "105 کودک در اثر آنفلوانزا جان خود را از دست دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "105 کودک در اثر آنفلوانزا جان خود را از دست دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید