آنالیز موانع و فرصت های ارزی شعب با حضور مدیرعامل بانک دی

به گزارش مرجع مقالات، دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در ملاقات با معاونان ارزی شعب تهران بر ضرورت برطرف موانع و بهره مندی از فرصت ها درحوزه ارزی و امور بین الملل تاکید نمود.

آنالیز موانع و فرصت های ارزی شعب با حضور مدیرعامل بانک دی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، در نشستی که با حضور برات کریمی، مدیرعامل، رحیم طاهری، عضو هیئت مدیره، سیدعبدالرضا سیف، مشاور مدیرعامل در امور بازرسی و جمعی از معاونان و مدیران ارشد و معاونان ارزی شعب بانک برگزار گردید، موانع و فرصت های ارزی شعب مورد بحث و آنالیز نهاده شد. در این نشست،کریمی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، صندلی خدمات ارزی و بین الملل را برای بانک، استراتژیک و حیاتی دانست و گفت: بخش عمده ای از درآمدهای غیرمشاع و کارمزدی نظام بانکی حاصل فعالیت بانک ها در حوزه ارزی و امور بین الملل است که توجه به این حوزه می توانند سود باکیفیت و پایداری را برای بانک به همراه داشته باشد. مدیرعامل بانک دی با اشاره به اهمیت صندلی حوزه ارزی از کوشش های همکاران خدوم شعب ارزی قدردانی کرد و گفت: سیستم کسب درآمد در بانک ها دچار تغییر و دگرگونی شده است به نحوی که سهم کسب درآمد از محل ارائه خدماتی مانند اعتبار اسنادی، خدمات ارزی، ضمانت نامه های بانکی، خدمات بانکداری الکترونیک تحت عنوان غیرمشاع بسیار مورد توجه نهاده شده و محل اصلی رقابت در نظام بانکی محسوب می گردد. وی اضافه نمود: در شرایط کنونی، همکاران صف و ستاد در بخش ارزی باید کوشش نمایند با همکاری سایر بخش های گروه اقتصادی دی در ارائه خدمات ویژه به مشتریان فعالیت نموده و بر اساس امکانات و ظرفیت های موجود با معین اهداف چالشی و دست یافتنی در راستای تحقق اهداف بانک گام بردارند. مدیرعامل بانک دی گسترش ارتباطات میان مدیران ستاد با همکاران شعب را یکی از ابزارهای موثر در برطرف موانع پیش روی شعب دانست و توضیح داد: برگزاری منظم جلسات هم اندیشی علاوه بر همسویی افق های فکری و افزایش همدلی بین مدیریت و کارکنان، موجب شناسایی معضلاتی می گردد که شاید بتوان با کمترین صرف انرژی و زمان برای حل آن ها چاره اندیشی کرد. کریمی با ابراز امیدواری نسبت به حل چالش های ارزی و جهش بانک دی در ارائه خدمات ارزی به مشتریان گفت: گشایش اعتبار اسنادی داخلی، صدور ضمانت نامه ها و افزایش صدور حوالجات ارزی و ویژه سازی خدمات برای مشتریان ارزی به صورت جدی در برنامه های استراتژیک بانک نهاده شده است که امیدوارم با همت و کوشش همکاران شعب ارزی و دستیابی به اهداف بتوانیم در آینده ای نه چندان دور شاهد سهم بازار مناسبی در حوزه ارائه خدمات ارزی در نظام بانکی باشیم. در ادامه این نشست، رحیم طاهری، عضو هیئت مدیره بانک با برشمردن موانع پیش روی حوزه ارزی شعب گفت: برای جهش در بخش ارزی بانک می بایست صف، ستاد، بیمه و صرافی دی به صورت منسجم و یکپارچه در کنار هم قرار بگیرند تا بتوانیم با همدلی و هم افزایی، چالش های پیش رو را پشت سر بگذاریم. طاهری، با تاکید بر لزوم پایش فعالیت های ارزی شعب گفت: پایش عملکرد شعب ارزی و برگزاری منظم جلسات آسیب شناسی باید در دستور کار بانک قرار گیرد تا به وسیله ارائه خدمات و راه چارههای جذاب برای مشتریان بتوانیم در جهت جذب منابع و ارائه خدمات ارزی پیشتاز باشیم. عضو هیئت مدیره بانک دی، الگوبرداری از بانک های پیروز، برگزاری جلسات هم اندیشی با مشتریان و تدوین یک استراتژی برد - برد با مشتریان حوزه بانکداری شرکتی را از جمله مهمترین عوامل پیروزیت در بخش بین الملل برشمرد و اضافه نمود: انتظار می رود همکاران ضمن توسعه تعامل مطلوب با مشتریان، با ارزیابی پیوسته ظرفیت های اقتصادی و اعتباری مشتری و شناسایی موانع موجود در جهت ارائه خدمات به هر مشتری در جهت بهبود شرایط موجود کوشش نمایند. در ادامه این نشست مهرآفرین امینی اقدم، رییس اداره عملیات ارزی و رضا حسین پاشافر، رییس اداره حسابداری ارزی، خزانه داری و روابط کارگزاری با ارائه گزارشی از عملکرد معاونت ارزی و امور بین الملل به تشریح اقدامات صورت گرفته و برنامه های پیش روی این حوزه پرداختند. در انتها این نشست، معاونان شعب ارزی به بیان فرصت ها و چالش های موجود و ارائه راه چاره برای عبور از این چالش ها پرداختند.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1387

به "آنالیز موانع و فرصت های ارزی شعب با حضور مدیرعامل بانک دی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز موانع و فرصت های ارزی شعب با حضور مدیرعامل بانک دی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید