بهبود شرایط خدمت دهی در دفاتر پیشخوان استان یزد

به گزارش مرجع مقالات، خبرنگاران/یزد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به دستور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر غیرالزامی بودن ثبت نام حضوری سیم کارت تلفن همراه و انجام این امر به صورت الکترونیکی و همچنین تمدید مهلت درخواست وام سرپرستان خانوارها، گفت: از امروز تجمع مراجعین در دفاتر پیشخوان دولت کاهش داشته و ترافیک مراجعین کنترل شده است.

بهبود شرایط خدمت دهی در دفاتر پیشخوان استان یزد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

محمدرضا پاکدل گفت: با تدابیر صورت گرفته توسط کارگروه استانی دفاتر پیشخوان دولت به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، مقرر شد تمامی دفاتر در دوشیفت صبح و عصر فعال باشند تا ضمن کاهش تجمعات، شهروندان نیز بتوانند آسوده خاطر و با در نظر دریافت فاصله گذاری اجتماعی، زمان مراجعه به دفاتر را برنامه ریزی نمایند.

وی با توصیه به انجام حداکثری کارها به صورت الکترونیکی و آنلاین یادآور شد، ایجاد شرایط ثبت نام اینترنتی سیم کارت تلفن همراه به اپراتورها ابلاغ شده و مردم می توانند از این امکان ایجاد شده استفاده نمایند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همچنین در جلسه ویدیوکنفرانس با رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزشی عالی، سرپرست مخابرات منطقه یزد و مسئولین استانی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل از رایگان شدن ترافیک اینترنت برای اساتید و دانشجویان جهت استفاده از پورتال های آموزش مجازی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به صورت کاملا داوطلبانه و با همکاری اپراتور های ارتباطی ثابت و سایر و در راستای مسئولیت اجتماعی اطلاع داد.

وی با اشاره به لزوم کیفیت سرویس دهی سامانه های مورد استفاده دانشگاه ها و برطرف موارد فنی احتمالی گفت: سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، به عنوان یکی از تشکل های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، امکان همکاری در این رابطه را دارد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، پاکدل همچنین یادآور شد: در این مرحله کاهش تعرفه پهنای باند دانشگاه ها موضوعیت نداشته و با توجه به این که دانشجویان و اساتید محترم، از منازل خود (و نه از محل دانشگاه) به شبکه متصل می شوند، لذا با این رویکرد اثربخشی لازم را خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 938

به "بهبود شرایط خدمت دهی در دفاتر پیشخوان استان یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبود شرایط خدمت دهی در دفاتر پیشخوان استان یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید