خبرنگاران بیزینس، سرویس تازه گروه خبرنگاران برای خریدهای سازمانی شروع به کار کرد

به گزارش مرجع مقالات، خبرنگاران بیزینس، سرویس تسهیل فرایند خرید B2B به عنوان یکی از زیر مجموعه های گروه خبرنگاران آغاز به کار کرد و از وب سایت خبرنگاران بیزینس در دسترس کاربران است.

خبرنگاران بیزینس، سرویس تازه گروه خبرنگاران برای خریدهای سازمانی شروع به کار کرد

این سرویس، روشی آسان و مطمئن برای خریدهای سازمانی و تامین کالای کسب وکار ها است. با خبرنگاران بیزینس، شرکت های کوچک و بزرگ خصوصی، سازمان های دولتی و به طور کلی همه کسب وکارها می توانند با دسترسی به بهترین تامین نمایندگان و فروشندگان، خرید سازمانی را با فاکتور رسمی و تخفیف پلکانی به صورت عمده و از میان 6 میلیون تنوع کالایی خبرنگاران تجربه نمایند.

یکی از بزرگترین چالش هایی که بخش خرید هر سازمان در تهیه اقلام مورد احتیاج سازمان ها با آن روبرو است، استعلام موجودی و قیمت کالا از چندین فروشنده است. در بسیاری از موارد، نیروهای خرید ناگزیر از صرف زمان زیاد برای پیدا کردن کالای مورد احتیاج با قیمت و کیفیت مناسب از فروشنده های با عملکرد خوب هستند. بعلاوه در بسیاری از موارد ممکن است اطمینان کافی نسبت به شفافیت قیمت ها و نیز امکان دریافت فاکتور رسمی معتبر وجود نداشته باشد. علاوه بر این ها، حتی پس از پیدا کردن فروشنده مناسب و کالای خوش قیمت، همچنان موضوع لجستیک و سیستم حمل و نقل، یعنی ارسال و تحویل کالا با توجه به نوع و تعداد سفارش به عنوان چالش دیگر در خریدهای سازمانی پا برجاست.

خبرنگاران بیزینس برای پاسخ به احتیاج یکی دیگر از ذی نفعان گروه خبرنگاران یعنی شرکت ها، سازمان ها و کسب وکارها راه اندازی شده است. شرکت های تولیدی، مراکز بهداشت و درمان، موسسات آموزشی و دانشگاهی، شرکت ­های فناوری اطلاعات، بانک ­ها و موسسات عالی و بعلاوه تمامی کسب وکارهایی که احتیاجمند تأمین محصول و کالا هستند می توانند از خبرنگاران بیزینس برای خریدهای سازمانی خود استفاده نمایند.

امین میرزاپور، مدیر اجرایی خبرنگاران بیزینس درباره راه اندازی این سرویس نو گفت:

هدف اصلی خبرنگاران بیزینس، فراهم کردن بستری آسان و شفاف برای جست وجو و خرید تمام کالاهای مورد احتیاج به صورت یکجا، با قیمت مناسب و بعلاوه دریافت تخفیف پلکانی به همراه فاکتور رسمی معتبر و در نهایت ارسال سریع و آسان با استفاده از شبکه گسترده حمل ونقل خبرنگاران است.

خبرنگاران بیزینس به وسیله وب سایت www.digikalabusiness.com در دسترس کاربران است.

روابط عمومی گروه خبرنگاران

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1917

به "خبرنگاران بیزینس، سرویس تازه گروه خبرنگاران برای خریدهای سازمانی شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیزینس، سرویس تازه گروه خبرنگاران برای خریدهای سازمانی شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید