صدور 51 میلیون کارت ملی هوشمند از ابتدا تا به امروز

به گزارش مرجع مقالات، تهران (پانا) - سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه مراحل تکمیل ثبت نام کارت هوشمند بیش از 62 میلیون و 160 هزار نفر از هموطنان اجرا شده است، گفت با فراوری بدنه کارت برای بیش از 51 میلیون و 755 هزار نفر از هموطنان کارت هوشمند ملی صادر شده است.

صدور 51 میلیون کارت ملی هوشمند از ابتدا تا به امروز

سیف الله ابوترابی در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: در انتها سال 96 و شروع سال 97 به علت مسائل تامین بدنه ناگزیر بحث فراوری داخل را در چاپخانه دولتی که متولی این بخش بودند انجام دادیم. کوشش بسیار وافری انجام دادند تا کارت مشابه خارجی که وارداتی بود با بدنه و تراشه فراوری نمایند و جا دارد ازاین عزیزان تشکر کنیم چراکه هموطنان تفاوتی بین این دو کارت (کارت فراوری داخل و کارت وارداتی) مشاهده نخواهند کرد.

وی ادامه داد: این عزیزان پنج میلیون کارت صادر نموده اند و ما هم این پنج میلیون کارت فراوری داخل را تحویل هم وطنان داده ایم. با توجه به شرایطی که در کشور حادث بوده مسائلی برای تامین اعتبار بدنه کارت وجود داشته اما اکنون وزیر کشور تاکید داشتند این مشکل بدنه کارت حل گردد که این موضوع را به چاپخانه دولتی و سازمان برنامه و بودجه منتقل نموده ایم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1871

به "صدور 51 میلیون کارت ملی هوشمند از ابتدا تا به امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 51 میلیون کارت ملی هوشمند از ابتدا تا به امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید