مقاله: هزینه رهن و اجاره سوپر مارکت در غرب تهران چقدر است؟

به گزارش مرجع مقالات، می توان گفت که در تمام محله های غرب تهران، تعداد زیادی مغازه، داروخانه، نانوایی و البته سوپرمارکت کوچک و بزرگ وجود دارد و به علت شرایط مالی متوسط و رو به خوب ساکنان این منطقه، گردش مالی مغازه ها در حد مطلوبی است. به گفته مشاوران املاک غرب تهران، سوپرمارکت های این منطقه به دلیل جمعیت زیاد محله ها، رفت وآمد زیاد و شلوغی محله ها، پاخوری زیاد، نوآوری، سرویس رایگان و آنلاین بودن، توانسته اند مشتریان وفاداری جذب کنند؛ بنابراین بیشتر سوپرمارکت ها در محله های غرب تهران دخل و خرج حساب شده ای دارند.

مقاله: هزینه رهن و اجاره سوپر مارکت در غرب تهران چقدر است؟

به صورت کلی غرب تهران به دلیل ازدحام جمعیت مکان مناسبی برای راه اندازی سوپرمارکت است؛ به شرطی که در انتخاب محل سوپر مارکت دقت کنید. به همین دلیل توصیه می شود که قبل از اجاره سوپرمارکت در غرب تهران، مطالعه دقیقی از جمعیت، تعداد سوپرمارکت های موجود و همچنین متراژ و مکان مغازه داشته باشید.

در حال حاضر نرخ اجاره سوپر مارکت در این سه منطقه از بیش از یک تا 7 میلیون تومان و مبلغ رهن این مناطق از 20 تا 100 میلیون تومان است. به عنوان مثال، هزینه رهن یک مغازه 60 متری 100 میلیون تومان و نرخ اجاره آن یک میلیون و 300 هزار تومان است. همچنین برای رهن یک مغازه 52 متری در این مناطق باید حدود 25 میلیون تومان ودیعه و دو میلیون و 300 هزار تومان در ماه اجراه پرداخت کنید. هم اکنون هزینه رهن مغازه 52 متری در جنت آباد جنوبی حدود 50 میلیون و نرخ اجاره آن یک میلیون و 500 هزار تومان است.

جمعیت زیاد این منطقه همچنین به افزایش تعداد فروشگاه های مختلف از پوشاک و آرایشی و بهداشتی گرفته تا مواد غذایی منجر شده است. به طوریکه در غرب تهران، شاهد بیشترین تعداد سوپر مارکت در تهران هستیم.

منبع مقاله: هزینه رهن و اجاره سوپر مارکت در غرب تهران چقدر است؟

انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1850

به "مقاله: هزینه رهن و اجاره سوپر مارکت در غرب تهران چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: هزینه رهن و اجاره سوپر مارکت در غرب تهران چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید